Gå til innhold

– Xbox jobber med nytt Achivement-system for dem fokuserer på ett spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er greia med achivements liksom. Det er å klare SPILLET som er morsomt. Ikke unlocke en eller annet teit virtuell pokal. Det at achivements spretter opp over skjermen når man er midt inne i et spennende eventyrspill ødelegger også litt av stemingen....

 

Hva blir det neste. Achivements for å se på TV og Netflix? Hooray! "Master of Crime"-achivements for å se på krimserie på Netflix? Hadde blitt jævelig slitsomt.

Lenke til kommentar

Achievements om på forskjellige plattformer og tjenester synes jeg er kjekt. Har hatt det veldig gøy og fått mye mer ut av endel spill pga jeg har gjort dem forskjellige achievments. Koste meg spesielt med Far Cry 4 ved å gjøre alt og da ting jeg ikke hadde opplevd om jeg hadde bare lagt bort spillet når rulleteksten ruller over skjermen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva er greia med achivements liksom. Det er å klare SPILLET som er morsomt. Ikke unlocke en eller annet teit virtuell pokal. Det at achivements spretter opp over skjermen når man er midt inne i et spennende eventyrspill ødelegger også litt av stemingen....

 

Hva blir det neste. Achivements for å se på TV og Netflix? Hooray! "Master of Crime"-achivements for å se på krimserie på Netflix? Hadde blitt jævelig slitsomt.

 

Hvis man ser Netflix på Xbox One så unlocker man faktisk Achievements.. De kommer dog ikke med noen gamerscore.

Lenke til kommentar

Og hva er greia med achivements liksom. Det er å klare SPILLET som er morsomt. Ikke unlocke en eller annet teit virtuell pokal. Det at achivements spretter opp over skjermen når man er midt inne i et spennende eventyrspill ødelegger også litt av stemingen....

 

Hva blir det neste. Achivements for å se på TV og Netflix? Hooray! "Master of Crime"-achivements for å se på krimserie på Netflix? Hadde blitt jævelig slitsomt.

 

Tror greia er å få folk til å tro at de oppnår noe og ikke bare sitter og kaster vekk livene sine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...