Gå til innhold

Tesla produserer fortsatt langt færre Model 3-biler enn planlagt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg ser sier dere ikke når tesla model 3 er ventet til norge, eller hvor mange biler som er venter der?

 

For så vidt jeg vet er leveringtiden 2018 juni\juli for de som har forhåndsbestilt?

De som bestiller i dag må vente kanskje neste år?

 

For spiller lite hvor mange biler de kommer med i verden hvis sverige har fått inn 100 biler men norge ingen?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

For så vidt jeg vet er leveringtiden 2018 juni\juli for de som har forhåndsbestilt?

De som bestiller i dag må vente kanskje neste år?

 

For spiller lite hvor mange biler de kommer med i verden hvis sverige har fått inn 100 biler men norge ingen?

 

Står levering "Sent 2018" på Teslas sider.

 

Ang. det siste du skriver så er dette opp til produsentens logistikk. Vil tro Norge stiller foran Sverige i køen.

Lenke til kommentar

Sent 2018 sier ingen ting, antar det gjelder for de som bestilte først.

så for andre er 2019 kanskje mere relalitisk?

 

Tesla vet ikke en gang når bilene leveres uten ratt og pendaler.

Men vi vet vi må betale penger for å fjerne det. Tesla gjør ikke om model 3 kostnadfritt til selvkjørte biler før i 2020.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sent 2018 sier ingen ting, antar det gjelder for de som bestilte først.

så for andre er 2019 kanskje mere relalitisk?

 

Tesla vet ikke en gang når bilene leveres uten ratt og pendaler.

Men vi vet vi må betale penger for å fjerne det. Tesla gjør ikke om model 3 kostnadfritt til selvkjørte biler før i 2020.

 

Det er nok ingen som får model 3 her hjemme før 2019. Sent 2018 har stått lenge og produksjonen har jo ikke gått som planlagt :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok ingen som får model 3 her hjemme før 2019. Sent 2018 har stått lenge og produksjonen har jo ikke gått som planlagt :)

Det kommer neppe til å være slik at de leverer ferdig alle bilene i USA før de beveger seg til Europa.

Jeg er ganske sikker på at Tesla begynner å levere Model 3 i Norge i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

 

Det er nok ingen som får model 3 her hjemme før 2019. Sent 2018 har stått lenge og produksjonen har jo ikke gått som planlagt :)

Det kommer neppe til å være slik at de leverer ferdig alle bilene i USA før de beveger seg til Europa.

Jeg er ganske sikker på at Tesla begynner å levere Model 3 i Norge i løpet av høsten.

 

 

Så du forventer altså at de skal levere før planlagt i Norge, mens generelt sett ligger de bak skjema? Det gir vell ikke helt mening, eller? Jeg sier ikke at de skal levere ferdig bilene i USA heller. 

 

Forøvrig er jeg langt fremme i køen i Norge, jeg har aldri forventet å få bilen før 2019 egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du forventer altså at de skal levere før planlagt i Norge, mens generelt sett ligger de bak skjema? Det gir vell ikke helt mening, eller? Jeg sier ikke at de skal levere ferdig bilene i USA heller. 

 

Forøvrig er jeg langt fremme i køen i Norge, jeg har aldri forventet å få bilen før 2019 egentlig.

Tesla har sagt "late 2018". Jeg forventer at utleveringene i Norge begynner i Q4 2018.

 

Hvordan leveringene i USA i Q1 og Q2 kommer til å utarte seg tror jeg kommer til å være avhengig av når Tesla når 200.000 biler levert i USA.

 

Jeg har ikke noen Model 3 i bestilling, men er veldig fornøyd med min Model S.

Lenke til kommentar

Sent 2018 sier ingen ting, antar det gjelder for de som bestilte først.

så for andre er 2019 kanskje mere relalitisk?

 

Tesla vet ikke en gang når bilene leveres uten ratt og pendaler.

Men vi vet vi må betale penger for å fjerne det. Tesla gjør ikke om model 3 kostnadfritt til selvkjørte biler før i 2020.

 

Nå synser du fælt. Hvis du har konkret informasjon om noe annet enn det som står på Tesla sine sider så del det gjerne med oss andre. Ellers bør vi ta det som står på Teslas sider som beste informasjon om emnet.

 

Hvorfor skal Tesla levere bilene uten ratt og pedaler? Spare tid og penger på en bil som ikke kan benyttes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så du forventer altså at de skal levere før planlagt i Norge, mens generelt sett ligger de bak skjema? Det gir vell ikke helt mening, eller? Jeg sier ikke at de skal levere ferdig bilene i USA heller. 

 

Forøvrig er jeg langt fremme i køen i Norge, jeg har aldri forventet å få bilen før 2019 egentlig.

Tesla har sagt "late 2018". Jeg forventer at utleveringene i Norge begynner i Q4 2018.

 

Hvordan leveringene i USA i Q1 og Q2 kommer til å utarte seg tror jeg kommer til å være avhengig av når Tesla når 200.000 biler levert i USA.

 

Jeg har ikke noen Model 3 i bestilling, men er veldig fornøyd med min Model S.

 

 

Ja de sa late 2018 når de forventet 5000 biler i uken i desember 2017. Dette som kjent ble jo ikke noe av, så en bør jo forvente at dette påvirker leveransene i Norge også. 

 

Jeg er også veldig fornøyd med min S :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg ser sier dere ikke når tesla model 3 er ventet til norge, eller hvor mange biler som er venter der?

 

For så vidt jeg vet er leveringtiden 2018 juni\juli for de som har forhåndsbestilt?

De som bestiller i dag må vente kanskje neste år?

 

For spiller lite hvor mange biler de kommer med i verden hvis sverige har fått inn 100 biler men norge ingen?

 

Konk til høsten, så har du forhåndsbestilt, ikke regn med å få igjen penger eller bil

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg ser sier dere ikke når tesla model 3 er ventet til norge, eller hvor mange biler som er venter der?

 

For så vidt jeg vet er leveringtiden 2018 juni\juli for de som har forhåndsbestilt?

De som bestiller i dag må vente kanskje neste år?

 

For spiller lite hvor mange biler de kommer med i verden hvis sverige har fått inn 100 biler men norge ingen?

Konk til høsten, så har du forhåndsbestilt, ikke regn med å få igjen penger eller bil

 

 

:rofl:

 

Deja vu

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tesla går ikke konk. De er eneste reelle leverandør av elbil med lang rekkevidde, med hengerfeste, med autopilot og SUV. De selger allerede flere biler enn de klarer å produsere. De som går konk er fossilprodusentene som nekter å innse at fremtiden er elektrisk. Om få år har vi ikke lengre Volkswagen, Toyota, BMW, Audi, Opel etc. osv.

 

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...