Gå til innhold

Nå får du ikke lenger tilgang til Tidal gjennom Canal Digital


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så håpløst å skal støtte produkter kun fordi de er Norske eller har Norske eiere som står bak selskapet som utvikler et produkt. Jeg hadde forstått det om vi levde på 60 tallet, men i dag er veldig få ting som de ser ut som. Mange Norske selskaper man tror er heleid Norsk, er egentlig eid av investorselskaper fra utlandet osv..

 

Man burde heller gå for det beste og mest brukbare alternativet, slik at man etterspør innovasjon slik at vi til slutt kanskje får en produsent fra Norge som klarer å konkurrere med internasjonale aktører.

 

PS: At JayZ kjøpte opp Tidal var vel en av dødsstøtene for tjenesten.. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det nå man skal være på vakt mot å bli kunde der, selv om de skulle stå opp som en føniks i fra asken?

 

Tenker på dette med videresalg til andre. Kan hende de vil tjene litt ekstra også, så da får man solgt sin e-post adresse helt ufrivillig "på kjøpet", ikke bare til en annen aktør men både til øst og til vest  :hm:  (tipper at det fort kan være et scenario som får føtter å løpe på)

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Man fikk jo kun tilgang til en basis versjon uansett som hadde flere begrensninger.

Premium. Med 320kbit AAC, er ikke så veldig mye begrensing det.

 

 

Rart. Jeg fikk kun tilgang til en basis versjon med begrensede mengder skipping av sanger.

 

Registrerte meg som anført på Canal Digital sine sider. Mulig det var fordi jeg "bare" er borettslagskunde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...