Gå til innhold

Dead Space-studioets Star Wars-spill er kanskje fremdeles på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personelig syntes jeg det kan være litt mye å betale 550 kr for noe du spiller i 15 timer (derfor liker æ open-world spill så lenge de er bra lagd som f.eks botw eller horizon). Men et singelplayer starwars spill laget av folk som har jobbet på uncharted. Hvem hadde ikke elsket det???

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Telltale er jo å dra det til det ekstreme andre veien igjen.

Men ingenting er værre en "open world" spill som lover alt å havner opp med mange halv dårlige mini spill med en vedlig tynn ramme rundt + mye rot (som de aller aller fleste gjør).

Så i steden for 1 spill som innholder mange dårlige mini spill  ville jeg mye heller ha en God fortelling med en tydelig rød tråd gjennom hele spillet.

Så jo, jeg ønske også linære spill med god handling\atmosfære, takk.

Apropo Telltale er for meg A wolf among us the klart beste

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Jeg begynner å lure på hvilken verden EA lever i.

 

Til tross for å være et spillselskap som har holdt på i så mange år, og som har produsert så mange spill, så virker det som at de ikke aner hva kundene deres egentlig vil ha.

 

EA tjener $1.3 milliarder på mikrotransaksjoner hvert år, de vet nøyaktig hva kundene vil ha - spill som lar dem kjøpe seg til topps på en poengtavle. 

 

Grådigheten til spillselskapene er forbløffende, en skulle tro siden det er videospill så har alle involverte en slags æreskodeks - en respekt for kunstformen - men slik er det tydeligvis ikke. 

 

Kilde: 

http://www.ign.com/articles/2016/03/02/this-is-how-much-money-ea-makes-on-extra-content

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Lineært spill er akkurat det jeg vil ha i alle fall.

 

Jeg liker mye, men jeg savner linære spill med gode historier.

Og jeg er lei av at mange spill tvinger deg til å ta stilling til hvorvidt du skal bruke penger, mer penger og mer penger, mens man må sitte sammen med en masse raringer for å spille ett spill som man godt kunne tenkt seg å spille med kun venner, boter eller en kombinasjon.

Det er sikkert mange som er bedre enn meg i SW:Battlefront og lignende spill, jeg innrømmer også glatt at jeg liker bedre å vinne enn å bli brukt som målskive.

Men jeg mistenker også at det er svært mange som jukser i tillegg til å kjøpe seg til fordeler.

Jeg vet ikke om jeg syns det er så jævla morsomt lenger skal jeg være helt ærlig,,,,

Tror det er ett par til som tekner som meg, eller hvertfall håper det.

Lenke til kommentar

 

 et mye mer lineært spill som folk ikke liker like godt i dag som de gjorde for fem år siden eller ti år siden

 

Som dere ikke kan putte like mye mikrotransaksjoner inn i, mener du.

 

Hvis de virkelig mener det der, så har de svært lite kontakt med brukerbasen.

Jeg er en som håper på mer linære en-spiller opplevelser, men desverre kan det se ut som mange ikke gjør det.

Du kan se det på "Story.based" Achievements. Prosenten i mange spill er veldig lav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...