Gå til innhold

Twitch brukes mer enn både Netflix og HBO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At netflix har færre abonnomenter betyr ikke at færre bruker det, så jeg mener vel at dette ikke er tatt i hensyn til hvor mange personer per netflix abonnoment? Når det kan registreres en hel familie som ser på netflix til hver sin tid.

 

Hvis det er snakk om abonnementer så er det kun en brøkdel av seere på Twitch som har "abonnement". Man kan se på kanaler uten å være medlem på Twitch.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv.

 

Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på.

 

Sant. Sjekker youtube om jeg står fast i ett spill. (De gangene jeg spiller da..)

Men går nok mest i TV serier og film her i hus.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv.

 

Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på.

 

Enkelt og greit kan du stille et "counter" spørsmål til det: "hvorfor ser folk på fotball, handball, sjakk osv?".

Underholdning er svaret. Er mye forskjellig man kan se på på twitch, ikke bare spilling. Selv de som bare spiller har forskjellige personligheter, samtaleemner om vitenskap, humor osv.

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg ser på Netflix, HBO, Viaplay, Youtube, osv. Når det er tid for spilling så spiller jeg selv.

 

Har aldri helt forstått konseptet med å se på andre som spiller, med mindre det er noe helt spesielt jeg lurer på.

Enkelt og greit kan du stille et "counter" spørsmål til det: "hvorfor ser folk på fotball, handball, sjakk osv?".

Underholdning er svaret. Er mye forskjellig man kan se på på twitch, ikke bare spilling. Selv de som bare spiller har forskjellige personligheter, samtaleemner om vitenskap, humor osv.

 

Det er klart, og jeg ser heller ikke på fotball, håndball, sjakk osv. Jeg kan finne på å spille alle tre selv. Men det er også helt klart min personlige preferanse, og at jeg aldri har forstått konseptet betyr ikke at at andre ikke kan oppleve en verdi i det å se på andre spille.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Wow, for en nøtt, lurer på hvorfor en gratis/reklamebasert tjeneste som Twitch er mer populært enn tjenester som koster penger.

 

 

Nå er vel dette to vidt forskjellige tjenester som ikke konkurrerer i samme marked engang, så sammenligningen gir vel lite mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...