Gå til innhold

Her er Surface Book 2 - nå også i 15-tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteutgaven startet på $1499? Ser at laveste pris nå ser ut til å være 11.987 NOK.

$1499 + MVA blir noe sånt som 14.879 NOK men modellen lå lenge rett under 16.000 NOK. I overkant for en I5 128gb, kanskje. , Da er det kanskje ikke galt å trekke en parallell fra den prisen til den nye modellen. Men det blir vel en reell dobling av lagringskapasiteten for startmodellen, så modellen blir unektelig mer attraktiv.

 

Jeg beholder vel min Surface Pro 128gb til den tar fyr. Den fikk jeg for en helt annen pris.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke disse Surfacene i overkant dyr?

 

Har en Lenovo 720 13,3" til 11.000 med

i5 8250 4 kjerner (8. gen)

8 gb ram (2133 mhz)

256 gb HD

Intel 620

Stylus penn

 

Bruker den mye til Photoshop og Illustrator og noe videoredigering. Fungerer ypperlig.

 

4 kjerner er et must!

Kan du ta av skjermen på Lenovoen din og bruke den som ett nettbrett?

Har du 17 timer batteritid (selv om det skal tas med en klype salt)?

Det er litt mer her enn kun rene specs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg MÅ få tak i 15" utgaven med norskt tastatur. Den vil bokstavelig talt erstatte alle fire maskinene mine jeg bruker i dag.

To laptoper, en MBP15" retina 2013, og en HP Spectre x360, og to stasjonære, en hjemme og en på jobb.

 

Med slike specs og batteritid snakker vi forhåpentligvis om en maskin som i praksis kan fungere som arbeidstasjon, reisemaskin, tegnebrett, og spillmaskin.

 

USB-C lading er en selvfølge i dag, og hadde vært en dealbreaker om dette ikke var inkludert.

 

Litt synd at de ikke inkluderer en USB-C port på selve skjermdelen slik at du kan ta med bare nettbrettet og lade det standalone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...