Gå til innhold

LG slipper lynraske skjermer for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Må ha minst 144 HZ hvia man er en gamer så disse høres bra ut men 32 tommer er for stort beste er 27 tommer mener nå jeg :)

 

 

 

 

- Det der med "Hz" og "Visible-Screen-Size" er høyst subjektivt.

 

F.eks...

Selv synes jeg at "Visible-Screen-Size" bør gå i målestokk etter hvilken oppløsning det er snakk om.

 

Men ikke alle deler den tanken.

 

Når det kommer til "Hz" så vil jeg påstå at det kommer an på hvilke spill man spiller.

For ikke å nevne skjerm-type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må ha minst 144 HZ hvia man er en gamer så disse høres bra ut men 32 tommer er for stort beste er 27 tommer mener nå jeg :)

 

 

 

- Det der med "Hz" og "Visible-Screen-Size" er høyst subjektivt.

 

F.eks...

Selv synes jeg at "Visible-Screen-Size" bør gå i målestokk etter hvilken oppløsning det er snakk om.

 

Men ikke alle deler den tanken.

 

Når det kommer til "Hz" så vil jeg påstå at det kommer an på hvilke spill man spiller.

For ikke å nevne skjerm-type.

 

 

Når det kommer til Hz så er 144 en magisk grense som de fleste gamere med 3D utstyr helst vil over

Endret av Yommt
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Må ha minst 144 HZ hvia man er en gamer så disse høres bra ut men 32 tommer er for stort beste er 27 tommer mener nå jeg :)

 

 

 

 

- Det der med "Hz" og "Visible-Screen-Size" er høyst subjektivt.

 

F.eks...

Selv synes jeg at "Visible-Screen-Size" bør gå i målestokk etter hvilken oppløsning det er snakk om.

 

Men ikke alle deler den tanken.

 

Når det kommer til "Hz" så vil jeg påstå at det kommer an på hvilke spill man spiller.

For ikke å nevne skjerm-type.

 

 

 

 

Når det kommer til Hz så er 144 en magisk grense som de fleste gamere med 3D utstyr helst vil over

 

 

 

- Det faller tilbake på det jeg sa...

"Når det kommer til "Hz" så vil jeg påstå at det kommer an på hvilke spill man spiller."

 

Som du sier; For dem som har 3D-utstyr som VR, etc, så ja, da har det veldig mye å si å ha høy "Hz".

Nokså avgjørende for generelt sett alle 3D-baserte spill, som f.eks. FPS-spill, etc..., uansett om man bruker VR eller ikke.

 

Men ikke alle spiller slike spill.

Eller rettere sagt...

Ikke alle spiller bare slike spill.

 

Spiller man RTS-spill så er ikke super høy "Hz" så avgjørende.

Og om man spiller spill som "Europa Universalis" eller andre "Turn-Based"-spill så er jeg rimelig sikker på at 144Hz er overkill.

 

Men det er subjektivt hvor kresen man er når det kommer til "Hz".

Personlig så sitter jeg per dags dato med en CRT-skjerm med en max oppløsning på "1600*1280" @ 75Hz, og det er bra nok for de spillene som jeg spiller.

 

En våt drøm er en helt flat "6144*1536"(4:1-Aspect-Ratio) @ 60+Hz skjerm, siden den kan brukes til så mangt.

En nokså realistisk våt drøm i forhold til mange andre eksempler jeg kunne kommet med.

Ingen av dem er stengt tatt høyst nødvendige, men våte drømmer nonetheless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...