Gå til innhold

Dette er det nyeste bildet av iPhone 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største utfordreren er ikke s8 edge. Er vel s8 + det menes! Edge er det på begge variantene s8/s8+

 

Vil nok tro den blir en konkurrent til begge telefonen, da den havner et sted imellom dem i størrelse. Forhåpentligvis ikke like avlang som Galaxy mobilene derimot.. prismessig blir den nok dyrere enn selv den dyreste versjonen av S8+.

Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg voldsomt med bilderyktene for nye iPhone 8, er nettopp rammen. Ja, de har gjort dem tynnere, men virker likevel som om telefonen er designet for å fremheve dem ved å ha kraftig kontrast på dem og skarpe overganger.  :hm:

 

Forhåpentligvis vil det se mye penere ut på den sorte varianten. Har tross alt gledet meg til iPhone 8 lenge nå, etter at ryktene går på trådløs lading og nytt kamerasystem. 

 

ktuFOTQ.png

 

Jeg synes fortsatt dette fantasy-designet ser best ut. Hadde håpet det ble noe sånt. Lånt litt fra den ikoniske første generasjonen siden det er 10-årsjubileum, og modernisert med OLED kant-til-kant skjerm og glass på baksiden.  :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg digger fronten på denne. Håper andre produsenter snart kommer med skjerm over hele front. Samsung er nær, men har fortsatt en liten topp og bunn.

Eh? Telefonen jeg bruker i dag er Xiaomi Mi Mix:

 

xiaomi-mi-mix-review-aa-13-of-27-840x473

 

 

Også kommer Essential Phone fra mannen bak Android snart:

 

Essential-Phone-0.jpg

 

En plass må front-kameraet være, og lyssensor, så det er vrient å få hele fronten til KUN å være skjerm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...