Gå til innhold

– Nintendo skal trappe opp produksjonen av Switch enda en gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det fikset problemene som mange opplevde med de første konsollene eller er de der fortsatt? Jeg har hørt skjermen bøyer seg, blir ripet opp i docken og kontrollere som har dårlig kontakt. Jeg er faktisk interessert i denne konsollen, men gidder ikke å kjøpe, for deretter sitte med skjegget fullt av postkasser et halvt år senere... Så vidt jeg vet dekker ikke garanti og reklamasjon riper i skjermen...

Lenke til kommentar

Har det fikset problemene som mange opplevde med de første konsollene eller er de der fortsatt? Jeg har hørt skjermen bøyer seg, blir ripet opp i docken og kontrollere som har dårlig kontakt. Jeg er faktisk interessert i denne konsollen, men gidder ikke å kjøpe, for deretter sitte med skjegget fullt av postkasser et halvt år senere... Så vidt jeg vet dekker ikke garanti og reklamasjon riper i skjermen...

 

Garanti og reklamasjon dekker alle problemene du nevner, bortsett fra riper. Du beskytter mot riper ved å legge på en liten beskyttelsesfilm ala sånn mange legger på mobilen.

Lenke til kommentar

Har det fikset problemene som mange opplevde med de første konsollene eller er de der fortsatt? Jeg har hørt skjermen bøyer seg, blir ripet opp i docken og kontrollere som har dårlig kontakt. Jeg er faktisk interessert i denne konsollen, men gidder ikke å kjøpe, for deretter sitte med skjegget fullt av postkasser et halvt år senere... Så vidt jeg vet dekker ikke garanti og reklamasjon riper i skjermen...

 

Er et fåtall som har disse problemene, men du kan vøre uheldig og. Dem vet hva som er (var?)feilen med at zen venstre Joy-conen mistet kontakt med konsollen og den var en så liten en at de sikkert hat ordnet oppi den. Burde ihvertfall. Og forsiktig med å putte Switchen i docken og generelt bare vær forsiktig med den i håndholdt mode, så unngår du stripete skjerm og.

 

Min fungerer heldigvis helt perfekt.

Lenke til kommentar

Har det fikset problemene som mange opplevde med de første konsollene eller er de der fortsatt? Jeg har hørt skjermen bøyer seg, blir ripet opp i docken og kontrollere som har dårlig kontakt. Jeg er faktisk interessert i denne konsollen, men gidder ikke å kjøpe, for deretter sitte med skjegget fullt av postkasser et halvt år senere... Så vidt jeg vet dekker ikke garanti og reklamasjon riper i skjermen...

 

Disse problemene ble veldig hauset opp ved lansering - de aller fleste har jo fått en feilfri Switch uten problemer.

 

Joy-Con problemene er nå fikset også. Skjønner ikke greia med at docken skal kunne lage riper. Har hatt min Switch siden lansering uten skjermbeskytter og har ikke fått en eneste ripe på skjermen selv om jeg ikke har vært spesielt forsiktig ved docking. Switchen har til og med overlevd en to ukers ferietur og vært med mange flyturer. Ikke en ripe. Tror forøvrig ikke verden hadde gått under med en ripe eller to heller. Men har man barn som skal bruke maskinen er det nok greit å være litt forsiktig :)

Lenke til kommentar

Min switch har problemene med venstre joycon. Nintendo Norge hadde ingen annen løsning på problemet enn at jeg måtte sende inn til de for rep, dette tok cirka en uke. Av denne grunn har jeg foreløpig bare satt meg nærme tven når jeg har spilt, da jeg ikke var veldig keen på å være uten kontroll til switchen da den var ny. Så fort jeg får henda i en pro-controller skal jeg sendte joyconen inn så den blir ordnet opp i. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...