Gå til innhold

Overwatch har nå over 30 millioner spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg litt at jeg ikke blir frista av Overwatch...

 

Hva med litt Neverwinter i stedet? De rundet nylig 15 millioner spillere. Noe som igjen viser hvor stort fokus det er på mainstream-spill vs "glemte" spill. Mainstream og hype har ingenting med kvalitet eller popularitet å gjøre. Det blir som å sammenligne Justin Bieber med Metallica. En er i nyhetene nesten daglig, en er nesten aldri nevnt noe sted selv når de gir ut et nytt album. Men hvem lager best musikk? Hvem er egentlig mest populær? Exactly. ;)

 

https://www.arcgames.com/en/games/playstation/neverwinter/news/detail/10478713-neverwinter%3A-15-million-players%21

Lenke til kommentar

 

Det irriterer meg litt at jeg ikke blir frista av Overwatch...

Hva med litt Neverwinter i stedet? De rundet nylig 15 millioner spillere. Noe som igjen viser hvor stort fokus det er på mainstream-spill vs "glemte" spill. Mainstream og hype har ingenting med kvalitet eller popularitet å gjøre. Det blir som å sammenligne Justin Bieber med Metallica. En er i nyhetene nesten daglig, en er nesten aldri nevnt noe sted selv når de gir ut et nytt album. Men hvem lager best musikk? Hvem er egentlig mest populær? Exactly. ;)

 

https://www.arcgames.com/en/games/playstation/neverwinter/news/detail/10478713-neverwinter%3A-15-million-players%21

 

Meh, F2P spill kommer alltid til å ha helt sinnsykt oppblåste tall da det krever ingenting å registrere seg. Det er derfor langt større når et spill som faktisk koster endel får såpass mange spillere. Overwatch ligger an til å bli blant de mestselgende spillene til PC ever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...