Gå til innhold

Dramatiske scener i ny Mass Effect: Andromeda-trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir interessant å se hvordan det blir å spille en character som en ikke får bestemme backgrounden til og dermed ens personlighet i et spill som tidligere var basert på KOTOR Sith a**hole og Jedi boyscout valg.

 

Det vet vi ikke, vi kunne justere shepards bakgrunn i Mass effect, vi kan sikkert det her og..du har med deg søster eller bror..men hvordan dere havna der er litt åpent enda. Nytt er også at vi faktisk kan velge mellom to karakterer og, ikke bare samme karakterer med annet kjønn.

 

Det som bekymrer meg mest med spillet er "mangelen på global krise"..som drev hele den forrige triologien

Lenke til kommentar

 

Blir interessant å se hvordan det blir å spille en character som en ikke får bestemme backgrounden til og dermed ens personlighet i et spill som tidligere var basert på KOTOR Sith a**hole og Jedi boyscout valg.

Det vet vi ikke, vi kunne justere shepards bakgrunn i Mass effect, vi kan sikkert det her og..du har med deg søster eller bror..men hvordan dere havna der er litt åpent enda. Nytt er også at vi faktisk kan velge mellom to karakterer og, ikke bare samme karakterer med annet kjønn.

 

Det som bekymrer meg mest med spillet er "mangelen på global krise"..som drev hele den forrige triologien

Får håpe du har rett, men håper også at det ikke blir sibling in distress quests, selv om det blir garantert et punkt vi må velge å sacrifice vår sibling for å redde noe greater good eller hvis vi går "blå så går siblingen rød" og vice versa.

 

Virker som globale krisen er kampen om ressursers i en mindre galaxe. Ganske interessant at det er vi som er the invaders. Morsom tvist på ganske oppbrukt plott så lenge det har flere nyanser enn James Cameron Avatar hvor Foreign High Tech Military=Evil, Native Nature Primitive=Good.

 

Hvis hoved antagonisten er en Hitler militær Turian eller Krogan som vil drepe alt av natives så blir jeg veldig skuffet.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

Lenke til kommentar

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

 

maxresdefault.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

 

maxresdefault.jpg

er det hovedpersonen i mass effect andromeda?

Lenke til kommentar

 

 

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

 

maxresdefault.jpg

er det hovedpersonen i mass effect andromeda?

Mass Effect 2

Lenke til kommentar

 

 

 

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

 

maxresdefault.jpg

er det hovedpersonen i mass effect andromeda?

Mass Effect 2

jeg snakker jo selvsagt om den MANNLIGE hovedpersonen da!

Lenke til kommentar

 

Ja poenget mitt er at du kan endre utsende ganske mye. Nå har jeg aldri spilt maleshep pga lesbo femshep ftw!

ja men han gjøken er default og det skremte vettet av meg. Og når man skremmer vettet av folk med en gang så spilelr man ikke spillet;) Dessuten mener jeg at jeg har hørt at du ikke akkurat lett kommer unna gorilla-look i mass effect 2.

Lenke til kommentar

 

 

Ja poenget mitt er at du kan endre utsende ganske mye. Nå har jeg aldri spilt maleshep pga lesbo femshep ftw!

ja men han gjøken er default og det skremte vettet av meg. Og når man skremmer vettet av folk med en gang så spilelr man ikke spillet;) Dessuten mener jeg at jeg har hørt at du ikke akkurat lett kommer unna gorilla-look i mass effect 2.

Tja jeg spilte gjennom Mass Effect 1 en gang som Nappa fra Dragonball. Var veldig underholdende på samme måte som å fullføre Arcanum som steindum ogre :p

Lenke til kommentar

 

 

Ja poenget mitt er at du kan endre utsende ganske mye. Nå har jeg aldri spilt maleshep pga lesbo femshep ftw!

ja men han gjøken er default og det skremte vettet av meg. Og når man skremmer vettet av folk med en gang så spilelr man ikke spillet;) Dessuten mener jeg at jeg har hørt at du ikke akkurat lett kommer unna gorilla-look i mass effect 2.

Du har rare grunner for ikke å spille et spill.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

hmm dette ser faktisk gøy ut. Jeg hatet mass effekt 2, og desverre var det mest pga hovedpersonen sitt utseende (sheppard?). En bolegutt av dimensjoner som hadde en hodeform og ansiktsutrykk som minnet mest om en hjernedød gorilla. IKKE POKKER om jeg spiller en sånn retard!

 

Men nå ser det ut som hovedpersonene er mer normal og det kan godt være jeg kjøper dette spillet:)

Er jo bare å bytte utseende :p

Lenke til kommentar

Har litt blandede følelser med dette. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får en litt sånn følelse av been there done that. Litt sånn når Hollywood produsenter tenker at de trenger ikke lage noe nytt, de bare slenger noen unge ansikter på en gammel serie og kjører på.

 

Feks når hovedpersonen sier "we're about to change the rules" så ser man bilde av gjengen, som forøvrig er veldig politisk korrekt. Du har han hvite kjekke, du har han svarte kjekke, du har hun med lesbesveis, mannlig krogan og kvinnelig asari, og de er alle unge og pene med unntak av en viss rase hehe. Skal ikke legge for mye i en trailer, men dette ser litt ut som Hollywood møl for min del. For å si det på denne måten, denne filmen hadde jeg aldri gått og sett på kino.

 

Men må selvfølgelig prøves.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja poenget mitt er at du kan endre utsende ganske mye. Nå har jeg aldri spilt maleshep pga lesbo femshep ftw!

ja men han gjøken er default og det skremte vettet av meg. Og når man skremmer vettet av folk med en gang så spilelr man ikke spillet;) Dessuten mener jeg at jeg har hørt at du ikke akkurat lett kommer unna gorilla-look i mass effect 2.

Du har rare grunner for ikke å spille et spill.

DET stemmer;) Jeg er betydelig mer opptatt av slikt enn alle andre jeg kjenner. Jeg er ganske unorsk;)

 

Men.....så lenge dem leverer på "looks" så skal jeg vurdere spillet. OG andromeda ser jo bra ut....detaljert og bra, og ikek ødelagt av gorillamennesker med hønsehjerne

Lenke til kommentar

Har litt blandede følelser med dette. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får en litt sånn følelse av been there done that. Litt sånn når Hollywood produsenter tenker at de trenger ikke lage noe nytt, de bare slenger noen unge ansikter på en gammel serie og kjører på.

 

Feks når hovedpersonen sier "we're about to change the rules" så ser man bilde av gjengen, som forøvrig er veldig politisk korrekt. Du har han hvite kjekke, du har han svarte kjekke, du har hun med lesbesveis, mannlig krogan og kvinnelig asari, og de er alle unge og pene med unntak av en viss rase hehe. Skal ikke legge for mye i en trailer, men dette ser litt ut som Hollywood møl for min del. For å si det på denne måten, denne filmen hadde jeg aldri gått og sett på kino.

 

Men må selvfølgelig prøves.

 

Er det et problem at de er av forskjellige raser og kjønn nå da?

 

Hadde vel vært noe kjedelig hvis hele gjengen var unge hvite menn eller? :p

 

Forresten, lesbesveis? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...