Gå til innhold

Over 50 prosent av Steams brukere er på Windows 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo ikke akkurat no valg når manskinen min plutselig en dag i 2016 startet opp med windoors 10, kombinasjon med min latskap så ble det null privacy settings for min del justert i w10...

 

Så nå viser maps min posisjon i værden, ikke for å snakke om at alle apene har tilgang til mikrofon og webcam.

Lenke til kommentar

Så nå viser maps min posisjon i værden, ikke for å snakke om at alle apene har tilgang til mikrofon og webcam.

 

Hold inne Windows-tasten og trykk på "i", velg personvern. Øverst i menyen til venstre ser du nå generelt, plassering, kamera, mikrofon. Gå inn på de tre sistnevnte og flytt den blå bryteren fra "på" til "av".

Verre var det ikke

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Med tankte på at man risikerer å slå av PCen med Windows 7 om kvelden, og finne surprise-Windows 10 morgenen etter, er det kanskje ikke så rart ;) Man må jo aktivt og årvåkent luke ut oppdateringer for å ikke få W10 lurt inn på maskinen.

 

Bare tull. I win7 kan man velge mellom automatisk eller manuelt velge oppdateringer.

De som fikk en overraskelse kan takke seg selv.

De burde ikke være bekymra for at statistikk blir delt uansett, da man åpenbart ikke er i stand til å "gjemme" seg anyways..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med tankte på at man risikerer å slå av PCen med Windows 7 om kvelden, og finne surprise-Windows 10 morgenen etter, er det kanskje ikke så rart ;) Man må jo aktivt og årvåkent luke ut oppdateringer for å ikke få W10 lurt inn på maskinen.

Bare tull. I win7 kan man velge mellom automatisk eller manuelt velge oppdateringer.

De som fikk en overraskelse kan takke seg selv.

De burde ikke være bekymra for at statistikk blir delt uansett, da man åpenbart ikke er i stand til å "gjemme" seg anyways..

 

 

Er det? Når man velger "automatiske oppdateringer" så er det ikke å forvente at man plutselig får reinstallert til et annet OS.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Over 50% av steambrukerene som har svart på spørreundersøkelsen har Windows 10 kanskje.. :p

Rart de ikke skaffer seg den statistikken automatisk fra alle klientene som er installert rundt omkring.

 

Vil annta at det er diverse brudd på diverse regler om de snoper inn all den infoen som blir publisert sånn automatisk uten godkjennelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil annta at det er diverse brudd på diverse regler om de snoper inn all den infoen som blir publisert sånn automatisk uten godkjennelse.

 

:rofl:

Brudd på hvilke regler? Man godkjenner brukeravtalen og de har nok lov til det meste, akkurat som FB og Google.

 

 

 

## Sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...