Gå til innhold

Nexus-brukere opplever problemer etter oppgradering til Android 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min nexus 5x begynte med oppstartslooper som beskrevet i artikkelen da jeg kjørte Preview 5 (kan ha vært 4) av Android 7. Dette ble fikset etter factory reset. Har ikke hatt dette etter Android 7 kom ut av beta før nå de siste par dagene. Da har plutselig mobilen slått seg av, etterfulgt av å reboote... Er i tillegg ikke noe imponert over batteriytelsen i verken Android 6 eller 7.

 

Noe jeg også merker med min Nexus 5x er at den til tider er meget uresponsiv og henger seg opp. Oppleves også generelt tregere enn min gamle Nexus 5. Noen andre som opplever det samme?

Endret av ImProvement
Lenke til kommentar

Min Nexus 5X hadde BT-problemer før oppgradering som førte til sporadisk høyt strømforbruk så lenge BT var aktivert og det ikke var noen tilkoblede enheter i nærheten. Har ikke skjedd etter oppgradering, så en forbedring for min del.

 

Ellers virker det som batteriet varer lenger nå enn før.

 

Av og til ser det ut som minnehåndteringen har gjort en dårlig jobb, så må den laste inn ganske mye på nytt, med tregheten det medfører. Skjer nokså sjelden, dog.

Lenke til kommentar

Av og til ser det ut som minnehåndteringen har gjort en dårlig jobb, så må den laste inn ganske mye på nytt, med tregheten det medfører. Skjer nokså sjelden, dog.

 

Det merker jeg også; apper (vel ihvertfall Chrome, usikker på andre) som ligger i bakgrunnen må ganske ofte laste inn ting på nytt. Akkurat det kan være litt irriterende. Men ikke mer enn at jeg ikke husker om det alltid har vært sånn.. :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...