Gå til innhold

SNIKTITT: Slik er splitter nye Samsung Gear S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fine klokker... Synd ikke alle får brukt dem... (hilsen en Sony-bruker :-p)

Har gear S2, og den fungerer med iphone, huawei, samsung, etc. så lenge den har relativt ny bluetooth teknologi + noen andre små krav.

 

 

Hva er de andre små kravene? Om det er aktuelt for meg så må varen støttes 100% uten noe kompromiss :-p Har Xperia X Performance så teknologien skal det ikke stå på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Fine klokker... Synd ikke alle får brukt dem... (hilsen en Sony-bruker :-p)

Har gear S2, og den fungerer med iphone, huawei, samsung, etc. så lenge den har relativt ny bluetooth teknologi + noen andre små krav.

 

 

Hva er de andre små kravene? Om det er aktuelt for meg så må varen støttes 100% uten noe kompromiss :-p Har Xperia X Performance så teknologien skal det ikke stå på...

 

Her er generell informasjon :)

http://www.samsung.com/global/galaxy/gear-s2/device-compatibility/

mobilen min står ikke der, men den har mer enn android 4.4, så good to go (honor 7)

Lenke til kommentar

 

46mm tykk?!

Det kan være 46mm bred, kanskje?

 

Bedre batteritid, flere funksjoner men større, og dyr. Tror jeg blir sittende på gjerdet i noen generasjoner til. Gamle modeller koster jo mer enn for et år siden.

 

 

Prisen for denne (4000,-) er satt til nøyaktig det gear S2 kostet frem til februar/mars i år da (sikkert når den ble lansert og)

Lenke til kommentar

 

Fine klokker... Synd ikke alle får brukt dem... (hilsen en Sony-bruker :-p)

Har gear S2, og den fungerer med iphone, huawei, samsung, etc. så lenge den har relativt ny bluetooth teknologi + noen andre små krav.

 

 

 

Hvordan i allverden fungerer dette med iPhone? Det er bare fem dager siden Samsung "annonserte" en lukket BETA som visstnok er begrenset til kun Sør-Korea for iOS-brukere. Så en Galaxy Gear S2 har da ikke støtte for iPhone / iOS?

 

 

At den skal fungere med øvrige Androidtelefoner som blant annet de fra Sony tar jeg da som en selvfølge, uten at jeg har testet dette selv.

 

 

De nye modellene ser greie ut de, men misliker sterkt at de har blitt større, og det ganske så betraktelig i alle retninger. Har temmelig små håndledd og de nye modellene blir utvilsomt alt for massive for min smak. Var generelt veldig lite informasjon å oppdrive om hva som faktisk er bedre med de nye modellene?

Lenke til kommentar

 

 

Fine klokker... Synd ikke alle får brukt dem... (hilsen en Sony-bruker :-p)

Har gear S2, og den fungerer med iphone, huawei, samsung, etc. så lenge den har relativt ny bluetooth teknologi + noen andre små krav.

 

 

 

Hvordan i allverden fungerer dette med iPhone? Det er bare fem dager siden Samsung "annonserte" en lukket BETA som visstnok er begrenset til kun Sør-Korea for iOS-brukere. Så en Galaxy Gear S2 har da ikke støtte for iPhone / iOS?

 

 

At den skal fungere med øvrige Androidtelefoner som blant annet de fra Sony tar jeg da som en selvfølge, uten at jeg har testet dette selv.

 

 

De nye modellene ser greie ut de, men misliker sterkt at de har blitt større, og det ganske så betraktelig i alle retninger. Har temmelig små håndledd og de nye modellene blir utvilsomt alt for massive for min smak. Var generelt veldig lite informasjon å oppdrive om hva som faktisk er bedre med de nye modellene?

 

Beklager! var ikke meningen å skrive iphone. takk for at du rettet det opp! :)

Lenke til kommentar

 

Bedre batteritid, flere funksjoner men større, og dyr. Tror jeg blir sittende på gjerdet i noen generasjoner til. Gamle modeller koster jo mer enn for et år siden.

 

 

Prisen for denne (4000,-) er satt til nøyaktig det gear S2 kostet frem til februar/mars i år da (sikkert når den ble lansert og)

 

 

Ja, og bortsett fra den sorte modellen har gear 2 classic fortsatt 3999 som laveste pris. Elkjøp har dem til 4995. Men den sorte og ikke-classic er noe rimeligere. Så de nye er ikke dyrere sammenlignet med utgangspunktet, bare dyre.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

 

Fine klokker... Synd ikke alle får brukt dem... (hilsen en Sony-bruker :-p)

Hvorfor får du ikke brukt den? S2 og s3 støtter alle Android mobiler med android 4.4+ og 1.5gb ram. Ios støtte er i beta nå, men full støtte kommer nok snart.

 

 

Ok. Visste ikke dette. har bare hatt erfaring med de første Samsung-klokkene og disse støttet ikke annet enn Samsung-telefoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...