Gå til innhold

Foto

Slik blir Call of Duty: Infinite Warfare


11 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

    Skribent, Gamer.no

  • Medlemmer
  • 2 063 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 3. mai 2016 - 06:32

call-of-duty-infinite-warfare-3-wm-14622

Activision lover storslåtte kamper, action-fylte flysekvenser og en sømløs verden.

Slik blir Call of Duty: Infinite Warfare
  • 0

#2 Boss-Znakemaster

Boss-Znakemaster

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 031 innlegg
  •   28. september 2011

Skrevet 3. mai 2016 - 08:20

Virker som zombie mode blir en fast ting. Det kan jeg absolutt like. Håper inderlig vi ikke får en ny Zombies mode som er lik den i Advanced Warfare hvor vi har moderne zombies. Foretrekker at zombies modusen skal holde seg til andre verdenskrig og tidligere, syns det ser bare mye tøffere ut.

Black Ops 2 sin Zombie mode er Zombies på sitt beste.

Sleng inn i tillegg en enkel Survival mode lik den som er i Modern Warfare 3 med coop med iallefall 2 player så kan spillet bli bra.
  • 0

#3 Potet Misbruker

Potet Misbruker

    Bruker

  • Medlemmer
  • 112 innlegg
  •   8. februar 2014

Skrevet 3. mai 2016 - 14:08

Innovasjon?
  • 1

#4 RadJostein

RadJostein

    Bruker

  • Medlemmer
  • 1 367 innlegg
  •   6. september 2012

Skrevet 3. mai 2016 - 14:53

Zombie-mode i et Infinity Ward-spill? BLASFEMI
  • 0

#5 Simen M

Simen M

    Bruker

  • Medlemmer
  • 458 innlegg
  •   22. mai 2013

Skrevet 3. mai 2016 - 17:59

Gjesp..
  • 0

#6 Gunfreak

Gunfreak

    Bruker

  • Medlemmer
  • 26 818 innlegg
  •   27. oktober 2003

Skrevet 3. mai 2016 - 18:38

Kanskje gjøre cod til rent zombie spill, ser uansett ut som det mest populære delen av spillene.
  • 0

#7 LarZen

LarZen

    Bruker

  • Medlemmer
  • 17 668 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 3. mai 2016 - 18:53

Heftig. Håper dem får på plass NEO støtte (om det er noe hold i ryktene).
  • 0

#8 super9co

super9co

    Bruker

  • Medlemmer
  • 136 innlegg
  •   24. februar 2009

Skrevet 3. mai 2016 - 23:03

Den eneste grunnen jeg kan finne for å kjøpe dette er remaken av modern warfare, det siste lyspunktet i Call of duty-serien. Alt etter det er bare utvaskede kopier med litt ekstra fjas.
  • 0

#9 JoseCuervo

JoseCuervo

    Bruker

  • Medlemmer
  • 2 767 innlegg
  •   22. april 2007

Skrevet 4. mai 2016 - 14:44

Slutta å kjøpe call of duty for 2-3 spill siden. Har håpet dem ville snu og gå tilbake til ww2, men neida. Føkke opp serien til di grader. Nå er det bare et fjortis multiplayer spill.


  • 0

"Salah plukker opp, vender vekk en 17-18 russere og legger ballen over på høyrefoten før han løfter den opp i nettaket fra kloss hold."

''He was Lemmy and he played rock'n'roll''

"En hær av sauer ledet av en løve, vil slå en hær av løver ledet av en sau"

 Høyrehånda: https://www.diskusjo...8#entry24492277


#10 LarZen

LarZen

    Bruker

  • Medlemmer
  • 17 668 innlegg
  •   7. november 2001

Skrevet 4. mai 2016 - 14:51

Nå er det bare et fjortis multiplayer spill.

 

Ja overgangen ifra WW2 til scifi gjorde spillet automatisk til et fjortis spill. Hehe, utrolig. 


  • 0

#11 Red Frostraven

Red Frostraven

    Bruker

  • Medlemmer
  • 10 759 innlegg
  •   6. oktober 2006

Skrevet 10. mai 2016 - 04:47

Overgangen fra virkelig verden, virkelige våpen, virkelige eller troverdige til sci-fi og fantasi gjorde det til et fjortis-spill...

Hele interessen min for spillet var autensiteten og halv-realismen, og det å spille infanterist -- uten at motstander-infanteristene teleporterer seg inn i en tanks eller et helikopter og blir uskadelige på 0.020 sekunder etter å ha kommet innenfor 3 meters rekkevidde til et pansret kjøretøy...

HVIS Dice lanserte et Battlefield-spill basert på REN infanterikamp -- i stedet for papir-saks-stein-spock-lizard med infanteri uten RPG vs Tanks vs Helikopter vs Infanteri med Stinger vs snipere vs totalt ubrukelig SMGs som ikke fungerer -- med mer realistiske skademodeller (folk dør når du treffer dem, og kan ikke gjenopplives tilbake til kampklar form med noen fordømte padder som bare ville klart å redde livet til 1 av 20 soldater i utgangspunktet, og kun hatt mulighet til å returnere de som døde av hjerteflimmer forårsaket av trykkbølger eller stress), mer realistiske karaktermodeller, bedre bevegelighet, 60+ FPS 1080p med 120 tick servere i stedet for så treige server tick rates at du bokstavelig talt trenger å planlegge skuddene dine med hensyn til at serveren bare gidder å oppdatere hendelsene i verden 20 ganger i sekundet...

...
Hey...
Det var Medal of Honor også... men...
Telepati..? SERIØST??
HVEM i svarteste helvete var det som fortalte EA at de vil spille elitestyrker med telepatiske evner som gjør dem i stand til å vite eksakt hvor den som drepte partneren deres holder hendene sine og hva denne personen ser på, på kryss av et kart og gjennom 100 000 tonn med fjell og bygningsmaterialer..?

Medal of Honor var EA sin største sjanse til å slå vekk beina under Call of Duty... men...
så... lavbudsjetts abort av en tittel, i stedet for å faktisk gi serien en ordentlig sjanse..?

Call of Duty:
-Nettkodingen går rett i dass
-Konseptet om semi-realistisk førsteperson infanterikamp døde for meg med Ghosts, etter at Black Ops 2 ga meg et fnugg av håp...
-De går fra en verden jeg har lyst til å kjempe for til en verden jeg driter i

Battlefield:
-Nettverkskoden for konsoller har alltid vært helt bedriten
-Jeg hater kjøretøy, spesielt når det er helt tilfeldig hvem som kjører, og ingen bakenforliggende strategi bak kartets design og kjøretøyenes funksjon i kartet som VIPs, enten som spydspisser for baseinvasjon som beskyttes av infanteri, eller som gruppe med kjøretøy mot hverandre...
-Kjøretøy får kartene til å føles som et dårlig Call of Duty-brett, fordi du alltid kan bli skutt i rævva av fiendtlig tanks som simpelthen kjørte rundt deg -- fordi laget bare har et par tanks og fienden kan runde basen din og ta deg bakfra fordi det ikke finnes noen fornemmelse av front... så, selvsagt hopper du bare ut av tanksen og løper opp bakken, og overlater 120 millioner kroner til å brenne opp fordi forsvaret tydeligvis ikke hadde noen overordnet strategi da de anla en base som ikke effektivt kan forsvare rompa til troppene som forlater den...
...
-Infanterikampene har en lei tendens til å handle om DPS avregninger som "Hvis jeg begynner å pepre løs på ryggen til disse tre motstanderene i det åpne tjue meter foran meg, VIL jeg klare å drepe EN av dem før alle tre, fulle av kulehull, får tid til å drepe meg..? og dessuten så har to av de tre med seg gjenopplivingsartifakt, så det er bare å drite i å prøve å skyte dem engang, før de har kommet langt nok vekk til at du kan plukke ned en motstander og gå i skjul, i det som i virkeligheten ville blitt en nedslakting av tre forsvarsløse soldater som ikke ville rukket å reagere før alle tre var gjort ute av stand til å kjempe tilbake...

og så går de til første verdenskrig...

Call of Duty simpelthen minner meg mer om følelsen av væpnet kamp slik jeg opplevde det under trening i forsvaret enn Battlefield, simpelthen fordi Battlefield suger som simulasjon av en faktisk kamparena på grunn av all tilfeldige

Activision eide meg -- helt fram til Modern Warfare 3...

Jeg elsket Black Ops II også...
men det var på TROSS av Sci-Fi elementene; Jeg ville foretrukket 100% om alt av Sci-Fi var fjernet i BO2

...

Og folk bare...
"Du må prøve det for å vite at du ikke liker det..!"

Sorry, men... jeg er like lite tiltrukket av Sci-Fi FPS-skytere som jeg er tiltrukket av andre menn, og jeg må ikke prøve det.
Det er sikkert veldig godt å få løken sin nappet av en mann også, selv om du ikke er homofil.
  • 0

#12 Bruker-163290

Bruker-163290

    Bruker

  • Medlemmer
  • 3 015 innlegg
  •   5. juni 2008

Skrevet 10. mai 2016 - 04:59

Den grafikkmotoren gjør ikke en tilfredsstillende jobb lenger. Enda et steg ned for salgskongen.
  • 0


0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere