Gå til innhold

Apple vil lage hodetelefoner som kan veksle sømløst mellom kablet og trådløs tilkobling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. 

 

At tekonlogien ikke finnes fra før av er det ingen tvil om.

http://itpro.no/artikkel/20850/test-creative-outlier-og-bt-w2/ Men at apple viderefører den er det heller ikke noe tvil om. Jeg håper bare at de lager noe som kan funke på kryss og tvers av opperativ systemer og ikke låser det kun til sitt eget univers. Ellers så kommer f.eks creative eller andre og lager noe som går på kryss og tvers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. 

At tekonlogien ikke finnes fra før av er det ingen tvil om.

http://itpro.no/artikkel/20850/test-creative-outlier-og-bt-w2/ Men at apple viderefører den er det heller ikke noe tvil om. Jeg håper bare at de lager noe som kan funke på kryss og tvers av opperativ systemer og ikke låser det kun til sitt eget univers. Ellers så kommer f.eks creative eller andre og lager noe som går på kryss og tvers.

 

 

 

Den du linker til kan se ut som har en bryter du kan velge tilkoblingsmetode. Det Apple ser ut til å lage er en automatisk omkobling mellom kablet eller trådløst + kanskje noe annet snadder.

 

Det vil jeg absolutt si at i så fall er å videreføre ja...:)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Apple skal få innvilget et patent på en så generell idé.

Det skal man selvsagt få lov til å synes. Nå er heldigvis ikke patentregelverket basert på synsing men et komplisert og sammensatt regelverk der bedrifter som søker om patent på sine ideer må godkjennes i henhold til dette regelverket.

 

Får en bedrift innvilget patent så ligger det mange vurderinger til grunn for en slik beslutning. Ingenting av det er nok synsing...:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...