Gå til innhold

Opprydding etter fest


Banditbrothel

Anbefalte innlegg

Ok, så det gikk litt overbords her for litt sia og restultatet ble ett metrisk fuckton med bokser, flasker og generelt søppel. Jeg er ikke veldig gira på å stå foran en sånn pantemaskin til årsskifte 2017 så jeg lurer på hva den raskeste/billigste måten jeg kan bli kvitt dette på, om det feks bare er en plass jeg kan laste 20 søppelsekker med bokser av bilen og bare være ferdig med det. (Panten gir jeg mildt sagt faen i, og endel av det er sannsynligvis svenskt)

Noen som har noen gode forslag?

 

Det haster endel for min del å bli kvitt det her, dessverre.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å passe på at det ikke ligger noe personlig info der og bare slenge dem i en avsidesliggende grøft. Er det tiggere der du bor så bare gi alt til dem. Så kan du slenge alt fint på en miljøstasjon.

 

Opprettet du seriøst en bruker for å spørre hvordan man kvitter seg med litt pant? :rofl:

Lenke til kommentar

Aldri vært på Diskusjon.no før, og har overraskende nok blitt til en rimelig irriterende situasjon : p

 

hahaha, skjønner den. Har vært med på en oppryddning eller to jeg også. Den værste var vel da jeg og en kompis tok 7-8 fulle søpplesekker med alt fra bokser til søppel og brant det i skogen :whistle:

 

PS; Det er mange år siden og ikke noe jeg anbefaler. Legg alt ryddig og pent på en miljøstasjon hvis du ikke får noen bedre tips. Glassigloen er verre da det må sorteres ut fra den etterpå.

Lenke til kommentar

Ok, så det gikk litt overbords her for litt sia og restultatet ble ett metrisk fuckton med bokser, flasker og generelt søppel. Jeg er ikke veldig gira på å stå foran en sånn pantemaskin til årsskifte 2017 så jeg lurer på hva den raskeste/billigste måten jeg kan bli kvitt dette på, om det feks bare er en plass jeg kan laste 20 søppelsekker med bokser av bilen og bare være ferdig med det. (Panten gir jeg mildt sagt faen i, og endel av det er sannsynligvis svenskt)

 

Noen som har noen gode forslag?

 

Det haster endel for min del å bli kvitt det her, dessverre.

 

Sjekk den lokale fyllinga / renoveringsverket , de er som regel åpne på fastsatte dager der du kan komme med store mengder avfall og dumpe uten å betale for det.

En ting en kamerat har gjort er å ta kontakt med butikkansatte og spurt om de har lyst til å ta imot boksene og forklart innholdet ( noe norsk og svensk ) og latt dem få pengene , null problem der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...