Gå til innhold

15 fantastiske dingser du kan bruke skattepengene på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats?

B&O

Sennheiser

Parrot zik

Kan du anbefale noe mere konkret?
Parrot Zik er en konkret modell.

Brukt den selv i 3år og er godt fornøyd . Masse tilpasnings muligheter av lydbilde.

Jooo. Men ikke noe du går med 10_12 timer hver dag. Har med på skogsarbeid og i fjøs osv. Og er ikke ørebøyle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond.

Jeg fikk 2300 og rett inn på lån.

Vet ikke om du har lagt merke til det, men nå er du på www.TEK.no og ikke www.DNB.no...

 

Hehe, er ikke poenget. De trenger ikke lage en artikkel som er kjøpe press? Jeg bruker sr bank og sparte 2300 på lån og 2000 på aksjefond.

Hadde du sakt e24 så kunne jeg kjøpt den. Kjøpe press er ikke tek,no som skal gjøre, men siba, elkjøp osv.

Dette er en info side om nyvinninger, ikke en salg side. Hvorfor tror du jeg ikke er medlem :shrug:

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond.

Jeg fikk 2300 og rett inn på lån.

Vet ikke om du har lagt merke til det, men nå er du på www.TEK.no og ikke www.DNB.no...

 

Hehe, er ikke poenget. De trenger ikke lage en artikkel som er kjøpe press? Jeg bruker sr bank og sparte 2300 på lån og 2000 på aksjefond.

Hadde du sakt e24 så kunne jeg kjøpt den. Kjøpe press er ikke tek,no som skal gjøre, men siba, elkjøp osv.

Dette er en info side om nyvinninger, ikke en salg side. Hvorfor tror du jeg ikke er medlem :shrug:

 

 

 

Helt uenig, jeg liker slike artikler.

Var flere produkter, spesielt ladeløsningene, som jeg aldri har hørt om før.

 

"Hvorfor tror du jeg ikke er medlem"

 

Fordi du ønsker å betale ned lånet ditt? ;)

Endret av IceBlitz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...