Gå til innhold

YouTube-stjernen PewDiePie får sitt eget spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mista litt respekt av gamer.no (en seriøs spillside) når de lager en artikkel om en irriterrende svenske.

 

For all del. Han vet publikumet hans. Men for meg, er det bare skriking, barnslig være måte, og overdreven videoklipping/effekter.

 

Men igjen, jeg ekke akkurat demografien hans heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mista litt respekt av gamer.no (en seriøs spillside) når de lager en artikkel om en irriterrende svenske.

 

For all del. Han vet publikumet hans. Men for meg, er det bare skriking, barnslig være måte, og overdreven videoklipping/effekter.

 

Men igjen, jeg ekke akkurat demografien hans heller.

Målgruppen er jo tydeligvis veldig unge mennesker, så det er jo ikke så rart. Ser meg enig i hva du skriver.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da må jeg være temmelig ung til sinns. Det er jo en bra egenskap, på tross av alderen min. Selvfølgelig ser jeg at det er en del skrik og skrål. Men, volumet kan justeres til passende på sine høytalere, ikke glem det. Jeg synes fremdeles han behersker å finne mange rare ting å vise fram blant spill.

 

Lattis av et spill. Artig at noen har hatt fantasi til å lage et sånn spill:

 

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke kun er tullball, men at man faktisk får innsikt i noe nytt som man ellers aldri ville fått se, så er det gangbart. Se bare på latterlig dårlige Melodi Grand Prix som folket benker seg foran år etter år etter år. Det er unektelig mye dårlig der, men noen perler finnes innimellom.

 

Når det er underholdende så er det underholdende. En del mennesker finner PewDiePie underholdende. Sånn er det bare  :)

Endret av G
Lenke til kommentar

. Se bare på latterlig dårlige Melodi Grand Prix som folket benker seg foran år etter år etter år. Det er unektelig mye dårlig der, men noen perler finnes innimellom.

 

MGP er én gang i året. Millioner benker seg foran Pewdepies videoer hver eneste dag.

 

For øvrig enig i at folk må få se det de finner underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...