Gå til innhold

Pillars of Eternity-ekspansjon er under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der, bransjefolk. SÅNN skal det gjøres. Ikke med flere hundre DLC-pakker, Evolve...

 

Joda, men burde man ikke se an hvordan spillet gjør det? Hva folk liker? Bygge videre på den positive tilbakemeldingen. Pluss ekstremt mye patching, det er jo Obsidian. For all del bra at de har økonomien på sin side til å fortsette, er ett studio jeg har absolutt beundring for.

Lenke til kommentar

 

Se der, bransjefolk. SÅNN skal det gjøres. Ikke med flere hundre DLC-pakker, Evolve...

Joda, men burde man ikke se an hvordan spillet gjør det? Hva folk liker? Bygge videre på den positive tilbakemeldingen. Pluss ekstremt mye patching, det er jo Obsidian. For all del bra at de har økonomien på sin side til å fortsette, er ett studio jeg har absolutt beundring for.

De har allerede mer enn tjent inn Pillars allerede, så en expansion er rimelig trygt. Og foreløpig er det jo bare i en svært tidlig fase. Det er mer enn nok tid til å sette seg ned og sjekke tilbakemelding fra Pillars for å se hva folk liker og misliker. :) Jeg vet jeg sier ganske ofte at man aldri bør forhåndsbestille spill, og det er alt for lett å bli skuffet. Men Pillars regner jeg som et sikkert unntak fra regelen. Obsidian har ennå til gode å skuffe meg stort. I verste fall får vi et nytt Alpha Protocol, og selv det likte jeg. Ikke så mye som jeg kanskje burde ha gjort, men dårlig var det ikke. :)

Lenke til kommentar

 

 

Se der, bransjefolk. SÅNN skal det gjøres. Ikke med flere hundre DLC-pakker, Evolve...

Joda, men burde man ikke se an hvordan spillet gjør det? Hva folk liker? Bygge videre på den positive tilbakemeldingen. Pluss ekstremt mye patching, det er jo Obsidian. For all del bra at de har økonomien på sin side til å fortsette, er ett studio jeg har absolutt beundring for.

De har allerede mer enn tjent inn Pillars allerede, så en expansion er rimelig trygt. Og foreløpig er det jo bare i en svært tidlig fase. Det er mer enn nok tid til å sette seg ned og sjekke tilbakemelding fra Pillars for å se hva folk liker og misliker. :) Jeg vet jeg sier ganske ofte at man aldri bør forhåndsbestille spill, og det er alt for lett å bli skuffet. Men Pillars regner jeg som et sikkert unntak fra regelen. Obsidian har ennå til gode å skuffe meg stort. I verste fall får vi et nytt Alpha Protocol, og selv det likte jeg. Ikke så mye som jeg kanskje burde ha gjort, men dårlig var det ikke. :)

 

Alpha Protocol er det eneste jeg har spilt av Obsidian som bare var så som så. Mislikte det ikke og det hadde noen gode ideer, bare dårlig gjennomført. Fikk det for en billig penge uansett. Jeg stoler på Obsidian og tror Pillars absolutt leverer varene og er også godt å vite at mer er på vei.

Lenke til kommentar

 

Se der, bransjefolk. SÅNN skal det gjøres. Ikke med flere hundre DLC-pakker, Evolve...

 

Joda, men burde man ikke se an hvordan spillet gjør det? Hva folk liker? Bygge videre på den positive tilbakemeldingen. Pluss ekstremt mye patching, det er jo Obsidian. For all del bra at de har økonomien på sin side til å fortsette, er ett studio jeg har absolutt beundring for.

De kunngjorde expansion allerede under kickstarteren, hvor man kunne betale for både spill og expansion med en gang. Denne skulle etter planen komme et halvt års tid etter hovedspillet (om jeg ikke husker feil) så er helt naturlig at de har startet planleggingen satt et lite team på saken, til tross for at spillet ikke er ute enda. Vil tippe mye av det som jobbes med sålangt er outlining og generelle områder, så det kan nok tilpasses noe etter tilbakemeldinger også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...