Gå til innhold

Nå har Lollipop kommet til HTCs toppmodell M8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å sjekke om min M7 har fått denne, men ser ikke slik ut. Håper det kun er snakk om at det pushes til litt forskjellig tid, og at vi ikke blir avspist for denne, eller må vente kjempelenge... I så tilfelle faller lysten til å fortsette med HTC endel.

 

Manglende oppdateringer er grunnen til at jeg aldri gadd prøve Samsung-telefoner. Har selv en Samsung Tab som stoppet på 2-tallet, og det irriterte meg nok til denne boikotten av telefoner og tablets fra det selskapet.

 

Kjøpte meg Surface Pro (v.1), og i de fleste tilfeller er denne mer enn god nok, men bruker ofte Samsung-tab'en til Norsk Tipping-appen (fordi jeg ikke får den installert på HTC'en), og til datteren min så hun kan se Netflix og spille på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm ikke fått noe update til min M8 :(

 

Jeg måtte inn under Om og sjekk systemoppdateringer til og med alt var huket av som automatisk via WIFI, og jeg stort sett er på Wifi. Men den kom med en gang jeg søkte etter den.

 

Skal også sies at installasjonen gikk smertefritt, og denne gangen beholdt de faktisk skrivebordet slik som man hadde det med alle linker og andre innstilinger. Husker siste store oppdatering, så var startskjermen blank etterpå. Telefonen virker MYE raskere nå, men det kan være tilfeldig.

Lenke til kommentar

Er ikke helt overbegeistret enda.

Har opplevd at telefonen henger når jeg skriver, spesielt på fb app, wimp ble ubrukelig, osv.

Det virker som ting går seg til, men ender nok opp med å prøve en factory reset så jeg får 5.0.1 fra scratch hvis det ikke blir bedre enn det er nå.

 

Edit: tok en backup og resatte telefonen. Nå er den raskere enn noen gang.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...