Gå til innhold

NSA skal ha holdt øye med Nord-Korea lenge før den store Sony-hackingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doh. Nord-Korea, sammen med Kina, Sovjet og noen av midt-østen-landene, er USA største "fiender", og selvfølgelig har de blitt overvåket, lenge!

Det samme har sikkert Tyskland, England, og resten av Europa-samarbeidslandene, iogmed at USA har et paranoid forhold til resten av verden. Med rette vil noen si, jeg vet ikke.

Men at det skulle komme som en nyhet og overraskelse på noen at de overvåker diverse land, finner jeg søkt.

Lenke til kommentar

Jeg er like mye imot hvordan NK behandler sine innbyggere som enhver annen med vettet i behold, men hvorfor driver Tek.no med så skeiv dekning av denne saken?

 

"NSA skal ha holdt øye med Nord-Korea"?

 

Hvorfor ikke si det som det er at USA hacket en annen selvstendig stats regjering? Det USA gjør her er da minst like ille som det de som stod bak hackingen av Sony gjorde.

 

Og at USA ikke nøyer seg med å gjøre dette med onde diktaturer, men at de gjør lignende ting mot sine allierte og selv ikke FN bygget er trygt for USAs overgrep.

 

FBI har heller ikke sagt noe om hvordan de sporet det tilbake til NK, bare hva som angivelig gjorde det mulig for de å gjøre dette.

 

Forklaringen om hvorfor de ikke advarte Sony henger heller ikke på greip. Om de overvåker kommunikasjonen så skal det da ikke spille noen rolle hvordan angrepet ser ut. Da bør de dnappe opp kommunikasjon om at angrepet kommer til å finne sted.

Endret av Zicozz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...