Gå til innhold

Street Tuning Evolution tråden (NYHET: støttes på IndieGoGO)


Anbefalte innlegg

296b4c39ad4afe62b41d0bd75d5ce90a_large.j

Tenkte å samle info og kommentarer i denne tråden om spillet som vi kan se på som en arvtaker til SLRR (Street Legal Racing Redline).

 

INDIEGOGO-KAMPANJE, STØTT:

http://igg.me/at/street-tuning-evolution/x/9705323

 

Her er Kickstarter-siden (håper alle kan bidra med litt her, har selv gjort det):
https://www.kickstarter.com/projects/473961744/street-tuning-evolution

 

Gamer.no's artikkel:

http://www.gamer.no/artikler/street-legal-kan-fa-oppfolger/166478

 

NYHET: In-game video fra garasjen, og intervju med Dave Singh:

 

Klipp fra SLRR (moddet):

 

Spillet vil bruke Unreal 4 motoren, her er eksempel på hva den kan by på:

Endret av frode85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du spilt SLRR? Jeg bare lurer på om de legger opp til en mer realistisk fysikkmodell, hvor du faktisk merker forskjell om du har spoiler eller ikke og slikt.

Det har jeg, og i mange år og.. Har nok ikke vært den som har lastet ned mest mods da, har faktisk hatt det mest gøy med originale biler osv., siden modsene ofte lagde enda mer problemer med spillet enn de som var der allerede.. Men er lansert en del patcher og slikt de siste åra, som jeg driver og prøver ut nå, som OGSÅ skal forbedre fysikken osv.!

 

Tror nok fortsatt hovedfokuset vil være å ha alle garasjemulighetene man haddde i SLRR, pluss at vi kanskje kan ende opp med et tilnærmet "bug"-fritt spill, slik ingen av forgjengerene desverre var! :)

Endret av frode85
Lenke til kommentar

Hei folkens. Støttet dette prosjektet for 10 dager siden(Dagen etter gamer.no postet artikkelen om spillet). Håper de når målet for å iverksette dette prosjektet. Jeg savner virkelig et spill som lar deg modde og mekke på biler i 3d istedenfor å bare velge oppgraderinger i en meny. Husker godt i begynnelsen på karrieren(i SLRR) da jeg kjøpte en billig bil, kastet ut setene(inklusive sjåførsetet), vinduene, dørene og front/bak fangerene for å selge delene. Deretter brukte jeg alle pengene jeg hadde igjen til å oppgradere motoren for så å kjøre løp.

Lenke til kommentar

Hei folkens. Støttet dette prosjektet for 10 dager siden(Dagen etter gamer.no postet artikkelen om spillet). Håper de når målet for å iverksette dette prosjektet. Jeg savner virkelig et spill som lar deg modde og mekke på biler i 3d istedenfor å bare velge oppgraderinger i en meny. Husker godt i begynnelsen på karrieren(i SLRR) da jeg kjøpte en billig bil, kastet ut setene(inklusive sjåførsetet), vinduene, dørene og front/bak fangerene for å selge delene. Deretter brukte jeg alle pengene jeg hadde igjen til å oppgradere motoren for så å kjøre løp.

Satt du på gulvet?

Lenke til kommentar

 

Hei folkens. Støttet dette prosjektet for 10 dager siden(Dagen etter gamer.no postet artikkelen om spillet). Håper de når målet for å iverksette dette prosjektet. Jeg savner virkelig et spill som lar deg modde og mekke på biler i 3d istedenfor å bare velge oppgraderinger i en meny. Husker godt i begynnelsen på karrieren(i SLRR) da jeg kjøpte en billig bil, kastet ut setene(inklusive sjåførsetet), vinduene, dørene og front/bak fangerene for å selge delene. Deretter brukte jeg alle pengene jeg hadde igjen til å oppgradere motoren for så å kjøre løp.

Satt du på gulvet?

 

Jepp. Gikk fint det:)

Lenke til kommentar

Hei folkens. Støttet dette prosjektet for 10 dager siden(Dagen etter gamer.no postet artikkelen om spillet). Håper de når målet for å iverksette dette prosjektet. Jeg savner virkelig et spill som lar deg modde og mekke på biler i 3d istedenfor å bare velge oppgraderinger i en meny. Husker godt i begynnelsen på karrieren(i SLRR) da jeg kjøpte en billig bil, kastet ut setene(inklusive sjåførsetet), vinduene, dørene og front/bak fangerene for å selge delene. Deretter brukte jeg alle pengene jeg hadde igjen til å oppgradere motoren for så å kjøre løp.

 

Haha, gjorde akkurat det samme som deg, men med unntak av sjåførsetet, fordi jeg syntes det så litt dumt ut.. :p Startet en ny save i går, og fjernet hattehylle, baksete, spoiler, passasjersete, og panser på en Einvagen GT for å få råd til litt motordeler. :) Håper de bruker nøyaktig samme vanskelighetsgrad for å komme igang i STE som det er i SLRR.

 

Når det kommer til arcade/sim valget, så har jeg skjønt det blir en blanding ("simcade" som Orwandel kaller det).

Lenke til kommentar

Ja, håper folk kan bidra litt mer på Kickstarter. Syntes det går litt smått der akkurat nå, for å være ærlig. IGN eller noen litt mer internasjonale og kjente medier skulle skrevet en sak om det, da hadde det kanskje tatt litt mer av! :)

Send dem et tips da vel! ;) Ikke vent på at andre skal ta grep!

 

Contact IGN

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Done! :)

 

Teamet har også gitt litt takk til Gamer.no for at de postet artikkel om de (se nederste bilde i artikkelen her):

https://www.kickstarter.com/projects/473961744/street-tuning-evolution/posts/1100319

Har sendt 6 e-poster rundt til ulike nyhetssider selv. Forhåpentligvis blir det noe av det. :)

 

Har ikke sett noe til artiklene enda dog, litt synd. :/ De klarer aldri dette med denne farten her...

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
Har sendt 6 e-poster rundt til ulike nyhetssider selv. Forhåpentligvis blir det noe av det. :)

 

Har ikke sett noe til artiklene enda dog, litt synd. :/ De klarer aldri dette med denne farten her...

 

Dave Singh (leder for kampanjen) har sagt i en kommentar at om ikke de når målet, blir det nok ingenting av. Det vi KAN håpe på er at Invictus allikevel tør å satse på det.. Men vi skal nok ikke ha for høye håp nei, før vi ser om de kan få inn litt mer støtte via litt større reklame.

Lenke til kommentar

 

[..]

Ja, ser ikke bra ut. Tror det avhenger av reklamen de får.

 

Er vi heldiger så skyter det til værs når/hvis vi får noen artikler fra de store gutta i spillnyhetsbransjen. Men det spørs jo hvor mange fans/interesserte det treffer.

 

 

Nå har i tillegg summen stått på litt over 21000 dollar i flere dager (sjekker daglig).. :(

 

Men får håpe det hjelper så fort de lanserer litt konseptbilder og slikt, de har jo lovt at det er rett rundt hjørnet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...