Gå til innhold

Kan Satellite Reign ta opp arven etter Syndicate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke "Early Access" bli avviklet av STEAM pga mange "utviklere" bruker det som scam?

 

Nei. Og det er vel strengt tatt heller ikke mange utviklere som har brukt det på den måten, i alle fall ikke på Steam. Noen få har fucket opp, som vi sier på godt norsk, men det er ikke det samme som å bevisst lure folk.
Lenke til kommentar

 

Skulle ikke "Early Access" bli avviklet av STEAM pga mange "utviklere" bruker det som scam?

Nei. Og det er vel strengt tatt heller ikke mange utviklere som har brukt det på den måten, i alle fall ikke på Steam. Noen få har fucket opp, som vi sier på godt norsk, men det er ikke det samme som å bevisst lure folk.

 

 

Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig.

Lenke til kommentar

Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig.

Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

 

Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig.

Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill.

Uansett hvilket standpunkt man har til dette, så er Origin en bedre tjeneste med tanke på kundene når man kan få pengene tilbake dersom man ikke er fornøyd. Å si noe annet blir bare tull.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge kjent en litt småfrekk kribling på unevnelige steder når jeg har sett bilder fra dette spillet. Nevnt kribling er der fremdeles, og jeg angrer så langt ikke på at jeg puttet litt penger i den Kickstarteren. Men det er nok en del optimalisering som burde være mulig. For tiden spiller jeg Jagged Alliance Flashback. Det er også laget i Origin, og det er muligens litt lavere detaljnivå der, men det spillet pusler ok avgårde på den halvgamle kroken av en maskin jeg har for tiden... Blir interessant å se hvordan Satellite Reign blir på den fronten når det er ferdig.

Lenke til kommentar

 

Trur Origin vil overta Steam hvis det fortsetter, i Origin kan jeg iallefall få pengene tilbake hvis ikke fornøyd. I steam så er det nesten umulig.

Early access-spill er alltid tydelig merket. Er det ikke bare å vente med å kjøpe spillene til de er ferdig? Jeg mener at early access er et glimrende konsept, og har omtrent bare positive erfaringer med det. Men hvis du ikke er enig, så er det jo ikke noe problem. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe early access-spill.

 

 

Har ikke sagt at jeg forlanger pengene tilbake eller at jeg forlanger lovgivning til å eventuelt forby Early Access. Det handler om kundeforhold og sikre kundetilfredstillelse, noe jeg trur Steam/Valve har blitt alt for varm i trøya med, har brukt over 42000kr på min steam konto, vil ikke si at jeg er en dårlig kunde selv om problemet er min egen svakhet og dumhet. Idioter som meg klarer ikke å vente og vil alltid hive penger etter spill, som #kløfthakegutt poengterer så vil Origin være en bedre tjeneste enn Steam når det gjelder dette.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...