Gå til innhold

[LC] Liverpool - Swansea


Tunky

Anbefalte innlegg

F16KmnD.pngVS uBp7eiM.png

Anfield

28.10.14 - 21:00

TV2 Sport Premium

Da var det klart for ligacup igjen. Liverpool og Swansea møttes i Ligacup i runde 4 på Anfield for 2 år siden også. Da vant Swansea (som også gikk hele veien og vant cupen).

Jeg tipper vi får se et litt reservepreget lag, og at spillere som Toure, Enrique, Johnson, Lambert, Lazar, Borini og Lucas kanskje får starte. Håper vi ser noen unggutter også. Vi møter Newcastle til helga, som må vinnes, og skal spille mot Real i midtuka neste uke. Håper vi hviler mange viktige spillere.

 

Hvis jeg skal gjette/håpe på lag:

 

Mignolet

Johnson - Toure - Lovren/Skrtel - Enrique

Gerrard

Can - Lucas

Lazar

Balotelli - Lambert

Altså en 4-4-2-variant med diamant på midten. Tror Gerrard starter, virker jo ikke som Brendan vil hvile han. Håper vi starter med 2 spisser i alle fall.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper at noen av "benkesliterne" får starte i kveld selv. Frykter at BR stiller et altfor toppet lag. Håper å få se to spisser, gjerne Balo - Lambert (Borini er jo fryst helt ut). Lazar bør få spille, det samme med Can.

 

Regner med at Gerrard starter. Han har jo klippekort.

Lenke til kommentar

Jeg griner ikke hvis vi går ut, men håper jo selvfølgelig på at vi går videre. Det er jo selvfølgelig en fordel å spille færre kamper, men som du sier er det kanskje vår største sjanse til trofe. Håper virkelig ikke at vi stiler toppet lag. Swansea gjør vel kanskje det, de har jo bare hjemlige cuper og liga å tenke på.

Lenke til kommentar

Laget: Jones, Manquillo, Touré, Lovren, Johnson, Lucas, Henderson, Coutinho, Markovic, Lambert, Borini.

 

Subs: Skrtel, Mignolet, Rossiter, Lallana, Can, Moreno, Balotelli

 

Ser ut som et greit lag. Fint at Gerrard, Migno og Sterling hviles. Johnson på venstre back.. Henderson sin første kamp som kaptein?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...