Gå til innhold

Diamond Multimedia er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

w00t w00t

 

Husker hvordan mitt Diamond Monster 3DFX Voodoo 1 kort rulte gata.

Folk satt bare å måpte på LAN når jeg trakk frem Heretic med "see though water", eller var det Hexen? Anyway's alltid gøy med aktører.

Tror enda jeg har mitt gamle Stealth kort, som var det beste DOS skjermkortet Belltech hadde i 1994, 2mb DRAM, stående i en brannmur.

De minnene de minnene.

 

De tjener litt gratis idag med en merkenavn som er assosiert med det beste fra oldtiden. Men klarer de å gjøre noe med det?

Lenke til kommentar

Utdrag fra www.hardocp.com

 

"From my best assessment the only thing that will be "Diamond" will be the logo and the naming"

 

Los Angeles, California – October 27, 2003 – Best Data Products, Inc. today announced its has completed its acquisition of Diamond Multimedia from SONICblue Incorporated including the Diamond Multimedia®, Stealth®, Viper® and Supra® trade names and trademarks as well as business assets, product inventory, and other intellectual property. Diamond will be run as an independent division of Best Data focusing on selling select, high-quality graphics, communications and other media devices that enable people to experience the best of the digital lifestyle.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...