Gå til innhold

Nå kan Mac-en din bli helt ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert bra med ny OS X Yosemite

 

Kunne ønske det finnes Mavericks Theme pack for Yosemite da det antakelig ikke er mulig å velge dock sitt utsende?

 

Handoff funger vel slik man må ha mobiltelefon Iphone med iOS 8 hadde vært gøy om den funger slik som Ip telefoni (Phonzo, skype etc) uten krav om dette.

 

Angående å få tak Yosemite må du nok ha en mac for å få tak i dette. Det er nok snakk om DMG fil ikke ISO.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Gledet meg lenge til denne oppdateringen/oppgraderingen, men nå som jeg endelig fikk den så virker den uferdig. Klokka, dato og mange av menyikonene på menybaren oppe til høyre forsvinner etter brøkdelen av et sekund og flikrer raskt på og av en gang i blant. Mulig det er en konsekvens av at jeg hadde obsidian menu bar før, men jeg vet ikke. Programmet som skal resette tilbake til default fungerer bare på Mavericks -.-

Lenke til kommentar

Pent design, synes jeg. Nokså likt Windows 7, men noe varmere mer behagelige farger. Var i utgangspunktet litt skeptisk til flatpakket design, men har egentlig ikke så mye imot det merker jeg. Det er alltid mer tydelig når en bruker enkle design. Bare se på logoer, eller Age of Empires II vs III.

 

 

Nokså likt Windows 7? Windows 7 er ikke spesielt flatt og ligner ikke noen større eller mindre grad overhode spør du meg, ligner da i så fall mer på hvordan desktop ser ut i Windows 8 / 8.1 uten at det blir noen god sammenligning heller spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Finnes det .ISO filer som kan lastes ned? Lyst til å teste det i en virtual box.

Du kan åpne programmet (høyreklikk, hold ALT og velg "vis innhold") du laster ned og finne .IMG fila i en undermappe.

 

 

Tenker heller på å faktisk få en link, da jeg ikke har en MAC å laste ned med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...