Gå til innhold

Vervekode til iHerb


Horrorbyte

Anbefalte innlegg

iHerb.com er en amerikansk nettbutikk som selger mye rart. Det er særlig mye kosttilskudd, men også mange matvarer og andre ting. Butikken har blitt skrytt opp i skyene av diverse rosabloggere, fordi de får ditt og datt av ting jeg ikke vil stå inne for. Likevel bruker jeg tjenesten mye selv, fordi de også selger en del fornuftige ting. Du får rabatt på din første bestilling om du bruker en vervekode, slik at du kan teste butikken til en ekstra billig penge. Jeg har bestilt ganske mye derfra, og kun én gang klaget på et produkt. Da fikk jeg pengene tilbake uten diskusjon.

 

Min vervekode er: JKM782

Du kan bruke den ved å enten trykke på linken, eller ved å skrive inn koden når du bestiller.

Det er spesielt matvarer jeg kjøper, og jeg kan godt gi noen eksempler.

Krydder jeg kjøper:

Ceylon-kanel (Dette er ekte kanel, i motsetning til det du finner i en vanlig norsk butikk)

Hel stjerneanis

Røkt paprikapulver

Vaniljeekstrakt (Bruker du vaniljesukker fra Freia? Slutt med det. Dette smaker faktisk vanilje)

Diverse andre tørrvarer:

Quinoa

Diverse typer mel, f.eks. maismel

Agar (Vegetarisk alternativ til gelatin. Stivner ved en høyere temperatur, og du kan servere varme puddinger om du vil)

Xanthan gum (Kan brukes til å jevne supper og andre ting)

Nestle Toll House sjokolade (Vi har bedre sjokolade i Norge, men den er utrolig praktisk til baking)

Kakao (Relativt godt utvalg av kvalitetskakao)

Frakten koster kun fire dollar så lenge du holder deg innenfor 1814 gram. Du bør for øvrig holde deg innenfor 200-kronersgrensen på selve varene, så du slipper moms, fortollingsgebyr og eventuelt toll.

Vær oppmerksom på at det er ulovlig å innføre kjøtt- og meieriprodukter fra USA, og at mange kosttilskudd på iHerb er mye sterkere enn de vi har i Norge og derfor kan bli regnet som legemiddel og følgelig være ulovlig. Selv om noen varer ikke sendes til Norge grunnet lovverket, betyr det ikke at alt du kan bestille vil gå gjennom en stikkontroll i tollen.

Ved å bli «vervet» får du 5 eller 10 dollar avslag på din første bestilling, avhengig av hvor mye du kjøper for. Jeg får så vidt jeg vet noe avslag jeg kan bruke på mine bestillinger, men har hørt rykter om at det er mulig å ta det ut i penger også uten at jeg har forsøkt det. Hvis du vil bruke min vervekode, så setter jeg selvfølgelig pris på det. Etter hvert vil det sikkert bli noen andre som poster sin vervekode, slik at du kan velge noen andre sin om du liker dem bedre enn du liker meg.

Min vervekode er: JKM782

Du kan bruke den ved å enten trykke på linken, eller ved å skrive inn koden når du bestiller.

 

Endret av Horrorbyte
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...