Gå til innhold

Elite: Dangerous kommer trolig til konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til både dette og SC etter å ha brukt utallige timer på WC/Privateer serien og Elite 2. Sparte penger og jobbet hardt for å kjøpe alle disse spillene.

 

Men, i motsetning til når de første spillene ble lansert, har jeg i dag mer en nok penger til å kjøpe spillene i det de lanseres, men alt for lite tid til å spille dem.

 

Den gangen syntes jeg det var frustrerende å ikke ha råd med en gang. Men å ha råd, men ikke tid, er mye verre. Tid er mye vanskeligere å spare opp til senere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til både dette og SC etter å ha brukt utallige timer på WC/Privateer serien og Elite 2. Sparte penger og jobbet hardt for å kjøpe alle disse spillene.

 

Men, i motsetning til når de første spillene ble lansert, har jeg i dag mer en nok penger til å kjøpe spillene i det de lanseres, men alt for lite tid til å spille dem.

 

Den gangen syntes jeg det var frustrerende å ikke ha råd med en gang. Men å ha råd, men ikke tid, er mye verre. Tid er mye vanskeligere å spare opp til senere.

 

Jeg gleder meg også til dette spillet - men er dessverre i samme situasjon som deg :) Nok penger til å kjøpe alt jeg trenger og det meste jeg ikke trenger, men har ikke tid til å spille. Ganske så frustrerende! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...