Gå til innhold

Lenovo lanserer Android-telefon med gigantbatteri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Vil det være mulig å tvinge datatrafikk via ett simkort og bruke det andre til tale? Datasimkort er mye billigere med større kvote nemlig.

Jeg antar det. De fleste dual-sim telefoner klarer bare data over det ene simkortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Den så helt grei ut, sannsynligvis en kjekk arbeidstelefon.

 

og S860 er utstyrt med et kamera på beskjedne 8 megapiksler.

Vel, 8mpx holder fint til full A3 print så jeg ser ikke helt problemet. Værre er det at få telefoner gir output DNG (eller annen raw) så muligheter ved etterarbeiding er relativt begrenset.

Wow, endelig et mobil firma som bryr seg om hva en MOBIL skal være... akkurat det.. MOBIL.. ikke lade hver feckings dag bare for at man har surfa i 20minutta...

Artig utsagn egentlig. En "MOBIL" er egentlig til å ringe med (mobil telefon), da holder jo batteriet ei god stund på de fleste.

 

Problemet er alle ekstrafunksjonene disse dingsene etterhvert har fått og så mener alle at batteriet fortsatt burde holde ei uke eller noe. Rart vi kaller det "mobil" (eller "telefonen"/"smartphone"/"cellphone") fortsatt, samtaler er vel kanskje hva vi bruker greia minst til.

Lenke til kommentar

 

Vil det være mulig å tvinge datatrafikk via ett simkort og bruke det andre til tale? Datasimkort er mye billigere med større kvote nemlig.

Jeg antar det. De fleste dual-sim telefoner klarer bare data over det ene simkortet.

 

 

Jeg betaler bare 239 for 10GB kvote på simkortet som står i pcen min. Hvis jeg kunne puttet det i en vanlig telefon sammen med kontantkort for ringing er det gull! Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De hører fraktisk på hva folk vil ha: kraftigere batteri!

Nja... definisjonspørsmål. Vi vil vel helst bare ha noe vi slipper å lade så mye, enten det gjøres via antall mah eller mer effektiv prossesering.

 

Imidlertid virker det som om, ved hver ny generasjon av mer strømgjerriger prosessorer eller programvare effektivisering, finner en bare på ny funksjonalitet som utjevner fremskrittet. Tipper ladeintervall på "en gang om dagen" vil holde seg stabilt ei stund for de som benytter dingsen til det meste.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Jeg må komplimentere at dere som eier iphone er nødt å ta av plaastdekselet og faktisk se hvordan mobilen deres ser ut, for, å si at denne lenovo telefonene er lik iphone er veldig rart. lenovo telefonen er jo myyyyyyyyye finere!

 

Ekte mannfolk driter i hvordan en telefon ser ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Wow, endelig et mobil firma som bryr seg om hva en MOBIL skal være... akkurat det.. MOBIL.. ikke lade hver feckings dag bare for at man har surfa i 20minutta...

 

Det går fortsatt an å få kjøpt dem telefonen jeg har, Motorola Razr Maxx HD, på ebay. 3300 mAh og er absolutt foretrukket ifht min tvillingtelefon Xperia z1...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...