Gå til innhold

Svarte på kundeklage med dikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål :)

Lenke til kommentar

Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål :)

"Diktet jeg fikk var mer verdt enn de 100-kronene jeg fikk i avslag på neste faktura, men det skadet jo ikke det heller, sier en svært tilfreds mobilkunde."

 

Han fikk 100 kroner i avslag på neste faktura som kompensasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Det er for dårlig, han får ikke engang kompensasjon, bare det han har krav på. Da Coop Norge gjorde en feil fikk jeg beklagelse og 100kr inn på konto for å kunne kjøpe is for resten av sommeren. Uten spørsmål :)

"Diktet jeg fikk var mer verdt enn de 100-kronene jeg fikk i avslag på neste faktura, men det skadet jo ikke det heller, sier en svært tilfreds mobilkunde."

 

Han fikk 100 kroner i avslag på neste faktura som kompensasjon.

Men han betalte jo for to billetter, så da fikk han jo ikke kompensasjon. Han fikk bare det han hadde krav på. De måtte gitt ham 101 kr eller mer for at det skulle blitt noen form for kompensasjon!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Han har da ikke rett på noe som helst, for det står med liten skrift at det er begrenset antall.

 

Begrenset informasjon om begrenset antall kan f**n meg begrenses, maken til lureri vi skal utsettes for. Da jeg bestilte chess-abonnementet mitt, handlet jeg i god tro om at jeg faktisk ville kunne få gå to for en på kino, men i praksis virker det ikke, fordi jeg får aldri kode selv om jeg spør om det tidlig på tirsdags morgen!

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

 

Begrenset informasjon om begrenset antall kan f**n meg begrenses, maken til lureri vi skal utsettes for. Da jeg bestilte chess-abonnementet mitt, handlet jeg i god tro om at jeg faktisk ville kunne få gå to for en på kino, men i praksis virker det ikke, fordi jeg får aldri kode selv om jeg spør om det tidlig på tirsdags morgen!

Jeg bruker å bestille kode på flere dager før. Det er bare å være tidlig ute. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...