Gå til innhold

Se hvordan Windows har utviklet seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvor ble det egentlig av Windows 2.0 ?

 

Dere glemte å nevne Windows 98, en hit!

 

Windows NT burde vært nevnt, hvilket var grunnlaget for Win2k.

 

Dere burde tatt med mer av Windows Me (not-so-hit!), så vi kan grøsse litt.

 

Xp er Windows 5.0. Windows Vista har versjonsnr 6.0, mens Win7 er versjon 6.1. Det er altså bare bare markedsavdelingen som fant ut at en måtte kvitte seg med Vista, teknisk sett er Win 7 egentlig Vista SP3 eller noe i den dur....

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Me = fiasko de luxe.

 

:)

 

Pffft.. hadde ME siden desember '99 og til våren '03. Kan telle på ei hånd BSOD som jeg hadde.. hos meg var det faktisk dønn stabilt, og hvorfor vet jeg ikke.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Du sier ikke noe om maskinen var på i tidsrommet ;)

 

 

Maskinen var ei jeg kunne bestille via jobb, en Compaq Presario P eller T 7000? Fungerte helt fint frem til '05 da jeg valgte å skrote den pga plassmangel.. :)

 

Edit: Det var en stasjonærmaskin jeg hadde, ikke en laptop. Så jeg er litt usikker på sifferene her gitt..

Endret av Slettet+3124
La til info
Lenke til kommentar

Jeg brukte også Me et par år og det var i mitt tilfelle mer stabilt enn 98 SE. Jeg tror Me fikk dårlig omdømme på grunn av trøbbel med drivere til diverse maskinvare som jeg ikke hadde. iStereo hadde nok også flaks med at Me fungerte bra på hans maskinvare.

 

Ja, kan bekreftes her og nå. ME fikk mye pes grunnet bl.a dårlig tilpasset database for drivere. Hastverk fra Bill Gates..

 

Samtidig var også en del HW-produsenter sene ute med sine drivere, tipper ME kom for brått på alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...