Gå til innhold

Krigen er over for Warhammer Online (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vemodig. Hadde det gøy med dette da vi fremdeles forkortet det WAR for Warhammer: Age of Reckoning. Jeg var i all beskjedenhet en ganske amazing DoK.

 

Kunne trengt en tredje faksjon for å gjøre RvR mer spennende, og uh. Å være litt mindre WoW-klone generelt. Men det var iallefall en WoW-klone på et tidspunkt da det fremdeles ga mening, i motsetning til for eksempel SWTOR.

Lenke til kommentar

"They say the war's over, but I don't believe it. No one told me it was over. No one that was in the truth told me it was over. All the liars down the road said it was over, but no one that I knew that was telling me the truth said it was over. So I guess it's not over as far as I'm concerned... so I guess it's not over as far as I'm concerned... "

 

http://www.youtube.com/watch?v=OYzL1jKJOnc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt vemodig. Hadde det gøy med dette da vi fremdeles forkortet det WAR for Warhammer: Age of Reckoning. Jeg var i all beskjedenhet en ganske amazing DoK.

 

Kunne trengt en tredje faksjon for å gjøre RvR mer spennende, og uh. Å være litt mindre WoW-klone generelt. Men det var iallefall en WoW-klone på et tidspunkt da det fremdeles ga mening, i motsetning til for eksempel SWTOR.

 

Enig. RvR baserte MMO trenger 3 fraksjoner for å skape et selvbalanserende system. De burde lært mer fra Dark Age of Camelot.
Lenke til kommentar

Skal ikke være dessverre når det går 5 år uten å prøve det.

 

Du bor ikke i en hule i Afrika hvor løver vokter huleutgangen så du ikke kan dra 500 mil til nærmeste netcafe

 

Nesten, jeg bor i en grotte på Svalbard som voktes av sjøløver slik at jeg ikke kan svømme 500 mil til....whatever.

 

Jeg mener selvfølgelig at jeg i ettertid angrer på at jeg aldri tok meg tid til å sjekke ut om det var noe gøy mens spillet fremdeles hadde en fremtid. Herregud, at det går an å henge seg så opp sin egen fjerne tolkning...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nesten, jeg bor i en grotte på Svalbard som voktes av sjøløver slik at jeg ikke kan svømme 500 mil til....whatever.

 

Jeg mener selvfølgelig at jeg i ettertid angrer på at jeg aldri tok meg tid til å sjekke ut om det var noe gøy mens spillet fremdeles hadde en fremtid. Herregud, at det går an å henge seg så opp sin egen fjerne tolkning...

Etter hva jeg vet så har Svalbard fiber.

 

Og at du nå angrer nå så sier jeg bare æddabædabæda ! pew pew !

Lenke til kommentar

EA og UBI finnes ikke for meg lengre. Etter Heroes Vi fadesen, DRM og server trøbbel hos EA samt et klønete Origin grensesnitt har jeg funnet at det gidder jeg ikke. Finnes mange bedre spill der ute som leverer varene uten at man skal selge sjelen sin til et diger pengegrisk konsern.

 

Litt skummelt hvor mye makt Steam får over spillingen min nå. Håper ikke de blir grådige de også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...