Gå til innhold

Nå kan du teste Ridge Racer Driftopia (PS3, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som skulle lure; dette er i praksis Ridge Racer: Unbounded med et F2P-lag lagt oppå, der du kan kjøpe/vinne biler, få ekstrabonuser via kort du vinner/kjøper/etc.

 

Baner, gameplay og kjøreopplevelse er ellers RRU. Jeg har heller ikke sett noe flerspiller der du kan velge hvem du ønsker å spille mot (bare mot ulike automagisk ghosts fra andre spillere, såkalte "Spirits").

Lenke til kommentar

Spillet driver å laster ned nå. Ikke helt min type bilspill egentlig, men gleder meg til å prøve det. Håper det fungerer bra i eyefinity sammen med G27 :hmm: Ut ifra det jeg har sett på av filmer ser det ikke veldig imponerende ut, men må gi det en sjanse er jo tross alt gratis!

 

Edit: Det var ikke akkurat mange minuttene jeg gadd, det var som BeyondALL over meg sier, elendig. Skulle prøve det litt før jeg eventuelt skulle koble opp rattet, men det slapp jeg. Nå er dette riktig nok en BETA og sånn jeg ser det har de har mye å jobbe med frem mot release av spillet.

 

Har egentlig ikke noen gode grunner til hvorfor jeg synes det var som det var, fikk enkelt og greit ikke en god spillopplevelse av dette bilspillet slik jeg gjør med for eksmpel DiRT 3 og Grid 2.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...