Gå til innhold

Test: Asus U38N


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor setter de ikke inn en ssd i denne maskinen. Da hadde denne maskinen vært perfekt for for de ikke så kravstore. Jeg tror ikke man hadde merket så stor forskjell på denne prosessoren og en i7 med ssd til "vanlig" bruk. Dette er en nesten perfekt lavprismaskin.

 

Pris? Ikke alle trenger en så kraftig maskin hvis de bare skal bruke den til word og internett. (skolearbeid)

Lenke til kommentar

Vurderte denne lenge, men skaffet meg heller en Lenovo Thinkpad s230u Twist til samme pris hos multicom. Angrer ikke akkurat på det valget. I alle tester jeg leste så skulle vist denne bråke relativt mye så det styrte meg vekk fra den iallefall.

 

Edit: Alle tester jeg har lest om den refererer til tastaturet som fungerende og ikke mer, så hvordan Hardware kan komme med en annen konklusjon forstår jeg ikke (kan for øvrig hende at de andre er feil)

Endret av Rainmaker91
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle sterkt å holde seg unna Asus laptop'er og nettbrett.

 

 

Dersom det er feil på maskinene vil de insistere på å reparere framfor å gi deg nytt produkt. Det blir da en lang rundans med Infocare for reparasjon, noe jeg har dårlig erfaring med. Tre ganger forsøkte de å reparere uten at de klarte det og da fikk jeg nytt produkt. En annen gang ødela de maskinen min under reparasjon og vil ikke erstatte den.

 

HOLD DEG LANGT UNNA ASUS!!!

Endret av e.hansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...