Gå til innhold

Test: Ukens utvalgte apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

Hyggelig å se at iOS vs. Android er en diskusjon som fortsatt engasjerer og at mange nærmest føler seg tvunget til å kommentere dersom man føler urett blir begått mot "sin" plattform.

I denne artikkelserien omtaler vi (eks. spill) 3 apper hver uke. Denne uken var det 2 iOS-apper og én for både iOS og Android som ble omtalt.

Noe er helt sikkert: noen gang omtaler vi flest Android-apper, noen ganger omtaler vi flest iOS-apper, og innimellom omtaler vi også en ren WP-app. Det som også er helt sikkert er at fordelingen av de 3 appene i denne artikkelserien nok aldri kommer til å treffe 100% med de respektive plattformers markedsandel - det blir i så fall den dagen en av plattformene har nøyaktig 33.33%, 66,67% eller 100% markedsandel :-)

@AllFather: Vi prøver alltid å gjemme noen godbiter til de som blar seg forbi artikkelens tittel :-)

Lenke til kommentar

audunms: Dere omtalte fire apper. Tre for kun iOS, og kun én for iOS+Android. Den omtalte for iOS+Android var imidlertid anbefalt å styre unna.

 

Det virker nesten som et hån mot Android-brukere, at den eneste som omtales for Android er anbefalt å styre unna. I tillegg får man, ved å lese overskriften, inntrykket av at vi nå skal få anbefalt apper for mer enn bare ett telefon-OS.

 

En bedre løsning hadde vært å dele opp artikkelserien i tre deler, en for Android, en for iOS og en for WP, og kanskje med flere apps pr. del. For tre anbefalte apper er i utgangspunktet ganske lite.

 

Jeg har ikke Android som "min" plattform, da jeg i tillegg til en Android-telefon har iOS på iPad'en.

Endret av Schwarzwald
Lenke til kommentar

Hei,

som jeg skrev så omtalte vi 3 apper som ikke var spill.

Overskriften sier ikke noe om hvilke plattformer appene er til.

Å omtale fordelingen av apper som et "hån" er vel et tegn på at man har fått i seg for mye av konspirasjons- og fanboypillene sine:-)

Vi synes 3 apper fast i uken er ganske mye, når det kommer i tillegg til alle de andre apps-artiklene våre:-)

Forøvrig kan dette kanskje være interessant for noen av dere:

http://www.mobilen.no/artikler/android-brukerne-gidder-ikke-kjope-apper/135619

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...