Gå til innhold

Netflix får 20 000 nye filmer og serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo ikke jeg noe peiling på hvilke filmer og serier Cinedigm sitter på, men håper for all del at ikke 99% av filmene og seriene bare er dritt.

 

Akkurat nå er det utrolig mange B-filmer og gamle filmer på Netflix. Hva med å bytte ut 20-30 dårlige filmer som så og si absolutt ingen ser på til en god HD film som flere millioner vil se?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt.

 

Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix :)

Endret av blablabling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt.

 

Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix

 

 

Joda, men nå kommer det vel internasjonalt etterhvert. Nøkkelordet er vel etterhvert, og hvem vil vel egentlig vente på de tv-seriene/filmene de har lyst til å se? Litt kjipærn.

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Så lenge Netflix gir beng i om jeg har norsk eller amerikansk konto når jeg logger på de amerikanske sidene, så gir jeg beng i om de kommer på amerikansk eller norsk netflix.

 

Hadde imidlertid vært interessant å sett hvor stor prosentandel av norske netflixbrukere som tilsynelatende bor eller ferierer i USA året rundt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så lenge Netflix gir beng i om jeg har norsk eller amerikansk konto når jeg logger på de amerikanske sidene, så gir jeg beng i om de kommer på amerikansk eller norsk netflix.

 

Hadde imidlertid vært interessant å sett hvor stor prosentandel av norske netflixbrukere som tilsynelatende bor eller ferierer i USA året rundt...

 

Enig! Så lett som det er å benytte seg av det amerikanske innholdet kan man jo undre seg litt om Netflix bevisst velger å se bort når vi benytter oss av muligheten, noe som jo er topp for oss her på berget! :wee:

 

Men får uansett håpe at det en gang i fremtiden, helst innen de neste 10 årene, vil være mer velvilje i filmbransjen til å forkaste de tåpelige regionale avtalene og sperrene som bare lager problemer for dem selv, men har mine tvil...

Lenke til kommentar
Overskriften har en konflikt med artikkelen. Hvis de får 20.000 nye filmer/ serier internasjonalt og ikke i Norge + andre land (enda) pga rettigheter så er det ikke internasjonalt (enda). En bedre overskrift er å kutte ut ordet internasjonalt.Uansett så er det bra nyheter, kjør på Netflix signature1.jpg
Joda, men nå kommer det vel internasjonalt etterhvert. Nøkkelordet er vel etterhvert, og hvem vil vel egentlig vente på de tv-seriene/filmene de har lyst til å se? Litt kjipærn.

Tunlr!

http://tunlr.net/

Last ned et program, gå inn i innstillinger i programmet, og velg nettverkskort, done!

Lenke til kommentar

Nå har jo ikke jeg noe peiling på hvilke filmer og serier Cinedigm sitter på, men håper for all del at ikke 99% av filmene og seriene bare er dritt. Akkurat nå er det utrolig mange B-filmer og gamle filmer på Netflix. Hva med å bytte ut 20-30 dårlige filmer som så og si absolutt ingen ser på til en god HD film som flere millioner vil se?

 

Jeg vet ikke det, jeg bruker Netflix hovedsakelig til å se de gamle filmene jeg hadde på VHS, bryr meg ikke så mye om det nye materialet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...