Gå til innhold

Sniktitt: Mad Max (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de lagde Just Cause lover bra, og kunne ikke brydd meg mindre om Mad Max er amerikaner nå. Det som bekymrer meg mest er den store, åpne verden. Alt for mange spill tror større automatisk er bedre, og glemmer fullstendig at det er viktigere å ha ting man vil se enn hvor langt det er mellom dem. Ta Gran Theft Auto vs Bully, for eksmepel. GTA har mye, mye større områder å utforske, men i Bully har vi langt flere detaljer. Det gjør Bully til et spill jeg liker mye bedre å utforske. De enorme, tomme gress-slettene i GTA: San Andreas gikk jeg rimelig fort lei av.

Lenke til kommentar

Jeg går aldri lei av GTA: SA eller GTA: IV fordi området er så stort. Jeg kan bruke timevis på å kjøre rundt og ikke gjøre noe spesielt annet enn det. Så lenge fysikken, grunnen og egenskapene til spillet er på plass så blir det en suksess for markedet. Om dette spillet klarer å ace det på samme måte som JC og enda bedre; GTA så vil det bli en suksess. Håper på skikkelig kjørefysikk og god simulering av ødemark og ørken. Regner med de kjører på med skikkelig sandsimulering slik at man skikkelig drar til og dytter sand rundt når man spinner av gårde.

Lenke til kommentar

Avalance Studios blows my mind enda idag. Hvordan i huleste dem klarer å ha så bra ytelse i et såpass stort spill. Er vel fortsatt det vakreste spillet per dags dato på PC ? Er jo helt insane hvordan det ser ut både fra skyene og under vann. Når du kjører båt og ser ned på vannet så ser du korallfisk under vannet osv.

 

Brb installerer spillet igjen :p

Lenke til kommentar
Større er ikke automatisk bedre, men et postapokalyptisk ødeland bør det være litt dimensjoner på.
Tja, lager noen et spill basert på Die Hard må det jo foregå i en skyskraper. Men 90+ store etasjer med identiske korridorer blir fort kjedelig, selv med John McClane.

 

Det er jo heis i den skyskraperen da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avalance Studios blows my mind enda idag. Hvordan i huleste dem klarer å ha så bra ytelse i et såpass stort spill. Er vel fortsatt det vakreste spillet per dags dato på PC ? Er jo helt insane hvordan det ser ut både fra skyene og under vann. Når du kjører båt og ser ned på vannet så ser du korallfisk under vannet osv.

 

Brb installerer spillet igjen :p

 

Mye triksing og fikling i JC2 for å få det til å se så bra ut. Samtidig tar de ikke i bruk så mange farger og de fleste steder er det kun grønt, brunt og grått/svart farge i bruk. De har nesten kvittet seg helt med det røde spekteret av farger.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...