Gå til innhold

Itsdagram blir til Instance


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det ser ut som det kan ta sin tid før Windows Phone-brukerne må vente en stund på dette.
Dæven, det blir lenge.

 

Nokia har bekreftet at Instagram er under utvikling, og det har vært mange rykter på at det kom i mai. Tror egentlig det var meningen også, men de har nok hatt noen forsinkelser - jeg vil tippe at den kommer i juni en eller annen gang :)

Lenke til kommentar

Nokia har bekreftet at Instagram er under utvikling

Har de det? Eneste jeg har sett fra Nokia er instalove greiene.

 

Bra navnet blir endret. Også lei alle apps som heter "Facebook", "Facebook Pro", "YouTube", "YouTube Pro" osv. og bruker de ekte logoene uten å være offisielle klienter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Glad jeg slo i stykker den Samsung Ativ S'en jeg hadde for et par måneder siden. (med hammer)

 

Må nesten ha vært det eneste opperativsystemet jeg har vært borti noengang som det egentlig ikke er håp for. Akkurat på WP er Microsoft særerer enn Apple, og det skal faen meg mye til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes i stedet instagram kan få fingeren ut og lage en egen app - det samme gjelder Facebook og Spotify - før de begynner å hisse seg opp over etterligninger. Det er grenseløst irriterende med alle søppelappene som oppstår når svært populære tjenester ikke lager apps. Det er f.eks latterlig mange Facebook-apps i Windows Store nå, og de fleste av dem er totalt ubrukelige.

 

De som hevder at det er mindre søppel på Windows Store enn Appstore og Googles sjappe har kanskje rett når man snakker om tall, men i prosent er jeg overbevist om at mengden stygge og ubrukelige apps i Windows Store langt høyere.

Endret av Displayname
Lenke til kommentar

Glad jeg slo i stykker den Samsung Ativ S'en jeg hadde for et par måneder siden. (med hammer)Må nesten ha vært det eneste opperativsystemet jeg har vært borti noengang som det egentlig ikke er håp for. Akkurat på WP er Microsoft særerer enn Apple, og det skal faen meg mye til :)

 

Slått i stykker en mobil til noen tusen med hammer...

ja, ja... skal jo en liten anelse intelligens til for å skjønne et nytt operativsystem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er faktisk svært populær, men dere valgte altså å skrive om denne først nå som den må bytte navn.

 

Den kom ikke med i noen "app nyheter", for de artiklene virker jo forbeholdt Android og IOS, ei heller en egen artikkel under lansering, selv om dere også garantert har fått med dere hvor trykkende det har vært for å få en Instagramapplikasjon til Windows Phone.

 

Jeg synes det er ganske på kanten at det ikke skal være rom for flere artikler rundt det 3 største mobiloperativsystemet i verden.

Lenke til kommentar

Finnes Spotify til WP8 nå ;)Ang. Facebook er de fleste appene bare et webview som laster inn mobilversjon av nettsiden.

 

Ah, det er godt å høre. Jeg uttalte meg på bakgrunn av Windows Store - ikke Windows Phone Store. Min feil, siden det er sistnevnte denne artikkelen handler om.

 

Det hadde vært fint med Spotify i Windows Store også. Jeg syntes Windows-platformen er mer fragmentert enn det MS ønsker å gi inntrykk av. De har to ulike butikker med ulikt innhold og tre ulike operativsystemer (WP, W8 RT og W8). Jeg ingen windows-telefon, men jeg antar at spillene jeg har kjøpt i Windows Store til PCen må kjøpes på nytt i Windows Phone Store dersom jeg ønsker å ha dem på mobilen? Noen som vet?

Lenke til kommentar
men jeg antar at spillene jeg har kjøpt i Windows Store til PCen må kjøpes på nytt i Windows Phone Store dersom jeg ønsker å ha dem på mobilen? Noen som vet?

Standard så må du det, ja. Men for noen spill trengs ikke det, opp til utvikler å legge til rette. Nå er det ikke en 1:1 mapping mellom spill til WP8 og W8, da.

Lenke til kommentar

Standard så må du det, ja. Men for noen spill trengs ikke det, opp til utvikler å legge til rette. Nå er det ikke en 1:1 mapping mellom spill til WP8 og W8, da.

 

Trenger ikke være 1:1 mapping mellom mobil og data for at det skal være gratis å laste ned til begge deler. Jeg ser jo den at utviklerne må bruke mer ressurser hvis de skal lage apps som fungerer på både telefon og PC/nettbrett, og at de derfor gjerne ønsker å ta seg betalt to ganger. Men det hadde styrket Windows som økosystem dersom man i stedet kjøpte en lisens for f.eks Angry Birds som gjaldt både på W8/RT og WP8, og gitt brukeren en følelse av helhet på tvers av produktene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...