Gå til innhold

Månedens anbefalte mobilspill (Android, iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det vil si at du kan sitte hjemme på PC-en din, skru av og løpe til bussen. Slå på nettbrettet, og vips så fortsetter du båtkampene på vei til skolen. Spennende nytenkning, og ganske sikkert ikke siste gangen vi får se dette."

 

Er litt usikker på hva som menes her? For eksempel har vi jo Monster Hunter på Wii U og 3DS. En ting er av vi kan overføre lagringen fra den ene til den andre, men en spill på Wii U og en på 3DS kan spille sammen. Mener det er noe lignende på enkelte spill til PS3/PSVita. Nytenking er det vel ikke? ;)

Lenke til kommentar

Lurer litt på å plukke opp et par av disse. Kjapt spørsmål først: Krever de nettforbindelse? Har kjøpt et par titler til min Nexus 7, og det var grenseløst irriterende å få 'må ha nett for DRM-sjekk' da jeg satt på flyet for litt siden. Er dette vanlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer litt på å plukke opp et par av disse. Kjapt spørsmål først: Krever de nettforbindelse? Har kjøpt et par titler til min Nexus 7, og det var grenseløst irriterende å få 'må ha nett for DRM-sjekk' da jeg satt på flyet for litt siden. Er dette vanlig?

 

Det hender at noen nisseutviklere krever at du aktiverer spillet første gang (og noen andre krever det etter en viss tid uten nettilkobling også). Om du starter spillet før du reiser hjemmefra og det virker bør du være på trygg grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...