Gå til innhold

Folk som mener jenter med muskler er stygge? vennligst presisere...


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig sånn nysgjerrig på dette. For meg er ser jenter som trener helt fantastisk ut. Spesielt de med 6-pack. Men det finnes altså gutter og menn som mener det helt motsatt. Kommer det an på ansiktet til jenta også eller er muskler på damer generelt en uting?

For å presisere har jeg tatt med noen bilder som jeg mener er ekstremt attraktive! og også noen som ikke er det.

 

Disse damene er digg:

 

post-14922-0-23702900-1369440315_thumb.jpgpost-14922-0-09167100-1369440327_thumb.jpgpost-14922-0-87964500-1369440342_thumb.jpgpost-14922-0-29337200-1369440351_thumb.jpgpost-14922-0-46968100-1369440362_thumb.jpgpost-14922-0-52391200-1369440379_thumb.jpgpost-14922-0-22897200-1369440387_thumb.jpgpost-14922-0-28759000-1369440401_thumb.jpg

 

Disse er derimot er selv jeg litt skepsis til, er det noen som faller for disse??

post-14922-0-28663400-1369440469_thumb.jpgpost-14922-0-13694800-1369440470_thumb.jpgpost-14922-0-83999900-1369440471_thumb.jpgpost-14922-0-70631400-1369440472_thumb.jpg

 

Jeg har en følelse av at veldig mange her, kanskje damene også er enige med "smaken" min.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Låra og rumpene på alpintdamer ─ det finnes fint lite som er deiligere!

 

Ellers foretrekker jeg både markerte muskler og gjerne litt former ellers. Det kan bli for mye, men det skal en del til. Hun nederst til høyre i førsteinnlegget nærmer seg å bli litt i meste laget, men er fremdeles pent i mine øyne.

Lenke til kommentar

Tja, syns ikke det ser direkte stygt ut, heller det enn fedme, men syns det hele egentlig bare ser dumt ut. Det blir som tolv-åringer med litt ekstra muskler - underutviklet og veksthemmet.. Ikke kan de brukes til annet enn å skufle over noen andre tolvåringer heller, så ganske ubrukelig. Misforstå meg rett - jenter bør trene styrke, men kun for å stramme opp litt og kanskje få litt fyll på rumpa, men når det begynner å se definert ut, som bildeeksemplene, og ikke bare fast og oppstrammende, ser det egentlig bare komisk ut.

 

Det blir som å ta Laura Craft ut av fiksjonsverdenen og la henne bryne seg på virkeligheten, så hadde hun nok ikke vært en sånn heltinne, og jeg ser ikke på gutter som lar seg imponere over fitnessjenter som noe annet enn de uorginale, kåte, nerdene som går rundt med jenteavatar i wow. Idolisering av kvinner som illusjonelt symboliserer styrke er bare infantilt. Grow up.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

Tja, stygt og stygt, jeg finner det vel mer attraktivt med litt mindre muskler enn det som er vist i posten din, men hva er det egentlig du ønsker å vite? Basert på dine egne eksempler nederst, så er det jo tydelig at du også synes at man kan ha "for mye" muskler, sånn rent utseendemessing. Andre setter grensen ett annet sted, er det så mye å undres over?

 

AtW

Lenke til kommentar

Tja, syns ikke det ser direkte stygt ut, heller det enn fedme, men syns det hele egentlig bare ser dumt ut. Det blir som tolv-åringer med litt ekstra muskler - underutviklet og veksthemmet.. Ikke kan de brukes til annet enn å skufle over noen andre tolvåringer heller, så ganske ubrukelig. Misforstå meg rett - jenter bør trene styrke, men kun for å stramme opp litt og kanskje få litt fyll på rumpa, men når det begynner å se definert ut, som bildeeksemplene, og ikke bare fast og oppstrammende, ser det egentlig bare komisk ut.

 

Det blir som å ta Laura Craft ut av fiksjonsverdenen og la henne bryne seg på virkeligheten, så hadde hun nok ikke vært en sånn heltinne, og jeg ser ikke på gutter som lar seg imponere over fitnessjenter som noe annet enn de uorginale, kåte, nerdene som går rundt med jenteavatar i wow. Idolisering av kvinner som illusjonelt symboliserer styrke er bare infantilt. Grow up.

Du mener at eksempelvis Marit Bjørgen er svak? :lol:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk har rett til å mene jenter med muskler er stygge på samme måte som andre mener tynne modell jenter er stygge..

Jeg synes ikke jenter med masse muskler er pent, men nå skal det sies at jeg synes kun 2 av damene på bildene i første post var "for mye" for min smak.

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes damer som bryr seg om kroppen sin er flott, ingenting er som rumpene til noen av jentene på treningssenteret, i forhold til de deigete rumpene til de som ikke trener :)

Jeg har vurdert skyggelapper som hester bruker på treningen, for mye distraksjon for min del hehe.

Lenke til kommentar

Du mener at eksempelvis Marit Bjørgen er svak? :lol:

 

Hun er hvertfall ikke spesielt sterk, sammenlignet med en gjennomtrent mann. Hun ser litt overdimensjonert ut fordi hun er liten og kompakt bygd. Kvinners fysikk vil alltid være begrenset til at de nettopp er kvinner

 

post-56612-0-55616600-1369477946_thumb.jpg

Eneste som falt i smak.

 

Og egentlig er det nok også bare ansiktet som faller i smak. Se for deg henne med litt tynnere, mykere, men faste bein, armer, mage etc. Hun hadde sett mye bedre ut da.

Lenke til kommentar

Til TS: Føler du at du trenger approval for å like damer med muskler?

 

Synes bare det er så utrolig rart at andre ikke ser det samme som meg, men ok hver sin smak. Hvis du liker tynne damer som skriker hver gang de ser en edderkopp, vær så god.

 

Tja, syns ikke det ser direkte stygt ut, heller det enn fedme, men syns det hele egentlig bare ser dumt ut. Det blir som tolv-åringer med litt ekstra muskler - underutviklet og veksthemmet.. Ikke kan de brukes til annet enn å skufle over noen andre tolvåringer heller, så ganske ubrukelig. Misforstå meg rett - jenter bør trene styrke, men kun for å stramme opp litt og kanskje få litt fyll på rumpa, men når det begynner å se definert ut, som bildeeksemplene, og ikke bare fast og oppstrammende, ser det egentlig bare komisk ut.

 

Det blir som å ta Laura Craft ut av fiksjonsverdenen og la henne bryne seg på virkeligheten, så hadde hun nok ikke vært en sånn heltinne, og jeg ser ikke på gutter som lar seg imponere over fitnessjenter som noe annet enn de uorginale, kåte, nerdene som går rundt med jenteavatar i wow. Idolisering av kvinner som illusjonelt symboliserer styrke er bare infantilt. Grow up.

 

Jeg har spilt mange MMORPG og i ingen av dem har jeg brukt kvinnelig avatar ;)

Du tar feil hvis du tror dette handler om idolisering av kvinner. Det er mer sånn som, noen liker svære pupper, noen liker abs selv på damer.

 

Tror vi kan lande på en konklusjon at muskler er som svære pupper eller romper, noen liker, noen liker ikke. Verre er det ikke.

 

Pluss det at hvor mange damer du vet om som har den perfekte rumpen eller de perfekte brystene? Det er nok en del bare sjekk "perfekte kroppen eller perfekte rompen" trådene her. Men svært få damer har de perfekte musklene eller 6-pack ;)

Endret av Squy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...