Gå til innhold

Er du klar for nasjonal fotovandring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvordan foregår denne innleveringen? Opplasting et sted innen en viss tid? E-postvedlegg?

 

Mener å ha lest et sted at det blir laget en side for opplastning som blir tigjengelig den dagen vandringen er.

Står i artikkelen :)

 

"Frist for innsending er 31. mai. Innsending skjer via en artikkel som publiseres på Akam samtidig som fotovandringen starter."

Lenke til kommentar

Liker ikke at det er såpass kort tidsfrist at vi som fotograferer analogt vil slite rimelig hardt med å få gjort ferdig en negativ/positiv batch og digitalisert det innen innleveringsfristen. Jaja, #YOLO. Får står på mørkerommet dagen lang hvis jeg bestemmer meg for å delta. Er det mulig å sende inn papirkopier istedenfor?

Lenke til kommentar

Jeg er klar for Porsgrunn, men er litt tvilende sia det er Barnas dag. Liker ikke tanken på å skulle gå rundt å ta bilder med masse barn (som man ikke skal ta bilder av) absolutt overalt.

Ja jeg var klar for Porsgrunn, så kom min første fotoutstilling på samme dato og ødelegger. Strengt tatt vil jeg heller ut å ta bilder enn å stå å blomstre foran folk uten kamera.

Hvor skal du ha utstilling? Må ta meg en tur og se

Lenke til kommentar

Denne blir lukket dessverre i forbindelse med ett seminar, men faller brikkene på plass og det blir offentlig etterhvert så skal jeg si ifra :-)

 

Ett par av bildene er sannsynligvis lagt ut her tidligere - Notodden blir 100 år i september.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...