Gå til innhold

De 15 største endringene i Facebooks nye design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mens både live feeden og lynmeldingstjenesten ligger på venstresiden.

Regner med det skal stå høyresiden her? Lynmeldingstjenesten har i allefall vært til høyre hos meg.

 

Ellers ser det jo ikke ut som så store endringer, litt flytting av knapper og funksjoner, og litt mer samkjøring av design på de forskjellige platformene.

 

Syns forøvrig det er helt ok at nytt design sendes til alle brukere, og at det ikke er noe man velger selv, mest fordi jeg syns dette virker helt naturlig for nettsider generelt.

Lenke til kommentar

Kom sikkert på samme måte som hos meg - nemlig ved spørsmålet om du vil se den nye versjonen. Og det svarte jeg ja på, og dermed så ble det ny versjon.

 

Tror ikke slike lister har noen som helst betydning - Facebook har nok en definert modell for hvordan rulle ut endringer som ikke påvirkes av noen liste i særlig grad.

 

@Thorbear: Venstre er rett - selv om selve boksen for meldinger og chat kommer opp ned til høyre. Men man åpner de med å klikke i venstre meny.

Lenke til kommentar
Prøver du å si du har fått nye facebook? Uten å signert "jeg ønsker å få dette før alle andre"-listen? Mens jeg som har signert denne, ikke har fått? Fuck

 

Godt mulig at noen har vært å tafset på min konto, men jeg har aldri trykket.

Minner meg om designet på Facebook appen til iPad.

 

Vet ikke helt om jeg er så glad i det eller ei, bruker bare fjesbok til morsomme kattebilder :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pkt. 16. Tidslinjen skal også endres: http://allfacebook.com/new-customizable-timeline_b112822

 

Ser ut for å bli en mellomting mellom dagens tidslinje og den gamle profilen, i og med at alle innlegg kommer i én kolonne. Forskjellen er at det som før var profilens venstremeny nå får en bredere kolonne, og med langt flere muligheter til å tilpasse innholdet enn det man hadde i den gamle profilens venstremeny.

 

I følge et par stykker på min venenliste har denne utrullingen allerede startet.

Lenke til kommentar

Vil det igjen bli mulig å få opp en egen bildestrøm igjen?

Altså, jeg ønsker å se alle bilder som er lastet opp siste tiden. Jeg har en del fotografvenner på FB, og selv om jeg har lagt disse i en egen liste er det fortsatt veldig tungvint å bla gjennom alt annet de også har pjattet om, når jeg egentlig bare vil se bildene deres.

 

edit: Fant ut at jeg kan lage en liste og kun vise bilder fra denne. Det burde funke.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...