Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med dyr


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg poster denne som anonym da jeg ikke vil motta hets på PM.

 

Jeg tenner på dyr, og det å ha sex med f.eks min egen katt er noe jeg kunne godt tenke meg. Finnes det sider der katter blir utleigd til slike formål? Er dette straffbart? Har sett sider der det utleiges hunder, men aldri opplevd katter!

 

Jeg vil ikke fremstå som syk eller noe, og jeg har aldri hatt sex med katten min, men tanken frister. Jeg vil også påpeke at om dette strider mot loven vil jeg mest sannsynlig ikke prøve. (kanskje) Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke kan komme med noe konstruktivt, kan du bare holde deg unna. Jeg tenner på katter, slik er den saken.

 

Hold deg unna meg Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

 

Bryr meg selfølgelig også om at katten får tilfredsstillelse... Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

 

Bryr meg selfølgelig også om at katten får tilfredsstillelse... Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at du føler dette. Har du tenkt på hvorfor det er sånn og hva som kan forklare dette ?

 

Katten får ingen glede av dette, det er heller skadelig for den, og de er heller ikke tilpasset anatomisk til en menneskelig penis.

 

Det er alltid en grunn til at man tar ut det seksuelle behovet på steder som ikke er naturlig, og det jeg tenker som er best for deg er å få riktig hjelp til å finne ut av dette og løse problemet, slik at du kan få det sexlivet du er ment å ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bryr meg selfølgelig også om at katten får tilfredsstillelse... Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

 

Bryr meg selfølgelig også om at katten får tilfredsstillelse... Anonym poster: 3ddff009ce51f6c3fb035ddac0a77a9f

 

Jeg kan fortelle deg med en gang at katter ikke får noen tilfredsstillelse av å ha sex. Ever. Det er heller en meget smertefull voldtektsscene. Hannkatter har spisse tagger på penisen sin for å holde penisen inne, så hvis du noen sinne har sett katter ha sex så vit at det er på grunn av den ekstreme smerten det er å ha noe taggete som holder seg på plass med disse spisse taggene inni i deres vagina.

 

Når det er sagt så er nok en mannlig kattepenis noe de heller foretrekker enn din penis. Har du sett en kattepenis?? Søk på google så skjønner du hvorfor du aldri aldri aldri aldri nooooen sinne burde finne på å prøve å ha sex med en katt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Visst du noen gang som bare prøver og gjøre det med en katt så skal jeg Infiltrere Diskusjon.No,

tvinge ansatte til og finne navnet ditt, reise ditt du bor og bestille 6 brunstige karer og få de til og voldta deg 1 om gangen.

 

Kvar månad trekk eg ut éin tilfeldig kjøtetar på diskusjon.no og torturerer han til han døyr. Me kan ikkje la slike utyske få leve.

 

Ja, eg er sarkastisk.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar

Jeg har da vert posetiv og prøvd og hjelpe i de sykeste saker, men når en person sier at han holder på og skal voldta en katt, står jeg faen med ikke på sidelinjen og nikker,

 

Håper dere er glad at dere var posetiv, det hjelper ikke den katten som blir rævkjørt av denne syke mannen!

 

Carlgutt du er en syk mann.......

er alle på denne tråden riv ruskende GAL????

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har da vert posetiv og prøvd og hjelpe i de sykeste saker, men når en person sier at han holder på og skal voldta en katt, står jeg faen med ikke på sidelinjen og nikker,

 

Håper dere er glad at dere var posetiv, det hjelper ikke den katten som blir rævkjørt av denne syke mannen!

 

Carlgutt du er en syk mann.......

er alle på denne tråden riv ruskende GAL????

 

Hva tror du best kan hjelpe i forhindre at han voldtar katten? At en eller annen random tulling truer med å finne og drepe han (som du forøvrig ALDRI kommer til å gjennomføre), eller at man viser forståelse for situasjonen og prøver å komme med alternativer?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva tror du best kan hjelpe i forhindre at han voldtar katten? At en eller annen random tulling truer med å finne og drepe han (som du forøvrig ALDRI kommer til å gjennomføre), eller at man viser forståelse for situasjonen og prøver å komme med alternativer?

Ditt svar er jo latterlig. voldta noe som er større.

 

er enkelt og finne ut hvem personen er.

Er Ip adressen linker du tråden til politiet, så lett er det.....

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ditt svar er jo latterlig. voldta noe som er større

 

Jeg skrev at det var kontroversielt, og understreket at han ikke burde gjøre det. Det sier seg jo selv at en katt vil ta mye større skade av voldtekten, enn feks en hest. Så klart vil jeg ikke at han skal gjøre det, men hvis han er "dead set" på å gjennomføre dette og ingen av oss har noe sjans til å snakke han ut av det, vil jeg at dyret som blir offeret skal få minst mulig skader.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...