Gå til innhold

Her er Samsungs svar på Apple TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne gjør samme jobben som Apple TV og litt til.

 

Også står det absolutt ingenting i artikkelen relatert til AirPlay og AirPlay Mirroring funksjonalitet? Multimediabokser har vi jo hatt i en årrekke, det som de fleste jeg kjenner spør om når det gjelder Apple TV er relatert til brukergrensesnitt (hvor enkelt det er i bruk, hvor godt ting flyter osv.. Ikke noe WDTV Live med temmelig utdatert og tregt GUI eller lignende..) og hvordan AirPlay funksjonaliteten fungerer.

 

 

Har denne noe som tilsvarer AirPlay overhode hvor brukere kan enkelt, rett ut av boksen uten å bruke noen form for dedikerte applikasjoner på telefon, nettbrett eller maskiner få streamet musikken sin sømløst fra enheten sin til denne boksen uten tap av kvalitet?

 

Finnes det overhode noen løsning hvor du kan få speilet innholdet du har på mobil, nettbrett eller maskin rett på TV-en uten at det baserer seg på noe DNLA relatert som strengt tatt ikke speiler bilde du har på enheten, men bare streamer en enkelt multimedia fil som gjerne er knyttet til spesifikke applikasjoner på den aktuelle enheten?

 

 

Om det ikke er noe Intel WiDi eller liggende basert teknologi involvert så mangler jo denne boksen noe av hovedpoenget for de av oss som bruker diverse moderne Apple produkter opp mot en Apple TV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønsket mer konkurranse.

 

men denne blir litt mellom barken og veden.

 

Apple TV får du for under 1000-lappen, en minipc får du for ca 3000,-

denne skal prises 2500-3000,-

 

hvem er det denne egentlig konkurrerer med?

 

Er denne verdt 3 ganger mer....selv om denne hadde hatt alle funksjonene til apple og pluss litt til?

 

jeg er sannelig ikke sikker.

 

dette synes jeg er litt trist fordi jeg håper et alternativ til appletv blir tilgjengelig for oss Android brukere.

 

men ikke til en pris som er over at jeg kan kjøpe en original docking til min laptop og bruke den til tv'en istedet for mindre enn det denne iptv'en koster

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra at det blir litt konkurranse i dette markedet også!

 

Dette er langt fra konkurranse, om det skal være noen konkurranse må Samsung og andre senke prisene ned til Apple`s nivå !!

Ingenting tilsier att denne boksen skal ha 3-4 ganger høyere pris enn Apple-TV, det er uhørt....

 

Og som allerede nevnt her, står det heller ikke noe i artikkelen om denne har speiling av skjermbildet slik Apple-TV har, jeg tviler på att den har det da det er kun WiDi som støtter dette og kun ett fåtall PC har dette... Noen som vet ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo mange aktører som er billigere enn denne? Hvorfor framstilles det som alle slike bosker utenom ATV har omtrent samme høye pris?

 

AtW

 

Det er nok pga Amobil brukte denne overskriften "Her er Samsungs svar på Apple TV"

Og såvidt jeg vet mangler andre bokser mulighet for speiling (ref. Airplay) og stort utvalg i HD-filmer etc..

Endret av leirdueredet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da bedre om den er litt dyrere og mere fleksibel vel? Den prisen er ikke mye å si på for en pent inpakket mediacenter, og den blir nok en del mere fleksibel enn Apple TV. Det som må til er at "nerdene" omfavner den og utvikler apps etc, CM o.l. Kjedelig om Samsung alene skal stå for utvikling av OS selv, da blir det nok stopp på 'JB...

Lenke til kommentar

Er da bedre om den er litt dyrere og mere fleksibel vel? Den prisen er ikke mye å si på for en pent inpakket mediacenter, og den blir nok en del mere fleksibel enn Apple TV. Det som må til er at "nerdene" omfavner den og utvikler apps etc, CM o.l. Kjedelig om Samsung alene skal stå for utvikling av OS selv, da blir det nok stopp på 'JB...

 

Tja, Apple-TV holder vell for de fleste vil jeg tro, husk att mange kun vil ha de viktigste funksjoner og ett stabilt system, tror heller utvalg av filmer etc. teller mer.

De som ønsker enda mer fleksibilitet jailbreaker uansett Apple-TV, det er ganske mange som gjør, prisen er uansett den samme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er langt fra konkurranse, om det skal være noen konkurranse må Samsung og andre senke prisene ned til Apple`s nivå !!

Ingenting tilsier att denne boksen skal ha 3-4 ganger høyere pris enn Apple-TV, det er uhørt....

 

Og som allerede nevnt her, står det heller ikke noe i artikkelen om denne har speiling av skjermbildet slik Apple-TV har, jeg tviler på att den har det da det er kun WiDi som støtter dette og kun ett fåtall PC har dette... Noen som vet ??

Jeg tror, og i hvert fall håper, at Samsung skjønner at de må sette ned prisen på denne hvis det skal være en real utfordrer. Hvis de gjør det tror jeg Apple sin boks skal få kjørt seg ja...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...