Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Ok. Rooting, et kjedelig spørsmål som kommer opp gjentatte ganger. Jeg søkte litt for å finne metoder for enkel rooting av HTC One.

Hvilken av disse bør jeg følge? Er det andre nye/bedre? Er det fortsatt slik at man må flashe en modifisert kernel for å kunne roote?
Den fra XDA ser ut til å være stengt, men ser ut til å være den eneste hvor man ikke trenger å gå inn i fastboot fra bootloader.
Første steg uansett er vel å låse opp bootloader fra HTCDev?
Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M7-receives-Android-4.4.3-in-Europe_id59565

Android 4.4.3 Bug fixes

OpenSSL sikkerhetsoppdatering

Kamera

Galleri

 

 

Vi vil tydeligvis ikke få 4.4.4 til HTC One. Får i det minste håpe at M7 får den nye Android L (M8 får den nok helt sikkert).

M7 skal få Android L, ja.

 

-----------------------------------------------

I går klarte jeg endelig å få sendt min HTC One (M7) på reparasjon hos Telenor på grunn av kameraet (og litt på grunn av at Micro USB porten er helt utslitt, og jeg har slitt av mesteparten av det oleofobiske laget på skjermen, men mest pga. kamera). Håper de er raske med den, merker at ting går sakte om man bruker gamle telefoner...

Lenke til kommentar

This Telenor også bruker deltaservice, får du sikkert en swapenhet tilbake samme dag som de mottar den. Jeg fikk ny i mai, men ser at kameraet på denne også utvikler rødskjær i dårlig lys allerede. Foreløpig håndteres det slik at det faktisk blir svart likevel, unntatt hvis telefonen er veldig varm (>40°)

Lenke til kommentar

Blir da telefonen levert via butikken, eller via post til meg? Jeg fant nettopp ut at han i butikken klarte å skrive husnummer 15 i stedet for 50, og det kan bli et problem da nr. 15 er to kilometer lenger bort i vegen.

 

Det er jo også da veldig fint å alltid ha glovarme hender, så telefonen alltid holder seg varm nok til at bildene blir sånn, i hvert fall om telefonen er brukt litt i forkant av å ta bildet.

 

Edit: Det er Mcare, ikke Deltaservice.

Endret av Olestokk
Lenke til kommentar

Hva syns dere om dette bildet??? Var en rett over her som klagde litt på rosaskjær på kamera.. PC står under skrivebordet, og det er ikke særlig med lys i rommet.

Dessverre mistet jeg telefonen i bakken, så tviler på at noen gidder å ta det på produksjonsfeil... De kommer garantert til å si at det er min egen feil tror jeg

post-31295-0-65264800-1408732178_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hva syns dere om dette bildet??? Var en rett over her som klagde litt på rosaskjær på kamera.. PC står under skrivebordet, og det er ikke særlig med lys i rommet.

Dessverre mistet jeg telefonen i bakken, så tviler på at noen gidder å ta det på produksjonsfeil... De kommer garantert til å si at det er min egen feil tror jeg

 

samme problem her... Dog bruker jeg Nexus 5 nå men fikler litt med htcen når jeg har tid :)

Lenke til kommentar

Hei dere,

 

Jeg oppdaterte til 4.4.3 i går kveld, og har i hele dag slitt med at tilkoblingen mot Telenor faller ut etter ca 1 min. Jeg re-connecter både automatisk og manuelt, men faller ut etter 1 minutt.

 

Har prøvd simple ting som å ta ut Sim-kortet og lignende, men klarer ikke å finne noen som har hatt tilsvarende problemer.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Hei dere,

 

Jeg oppdaterte til 4.4.3 i går kveld, og har i hele dag slitt med at tilkoblingen mot Telenor faller ut etter ca 1 min. Jeg re-connecter både automatisk og manuelt, men faller ut etter 1 minutt.

 

Har prøvd simple ting som å ta ut Sim-kortet og lignende, men klarer ikke å finne noen som har hatt tilsvarende problemer.

 

Noen som har noen tips?

Dårlig dekning mot 4G? Selv har jeg deaktivert min 4G.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om dette bildet??? Var en rett over her som klagde litt på rosaskjær på kamera.. PC står under skrivebordet, og det er ikke særlig med lys i rommet.

Dessverre mistet jeg telefonen i bakken, så tviler på at noen gidder å ta det på produksjonsfeil... De kommer garantert til å si at det er min egen feil tror jeg

Det er pga lyssensiviteten på kamera. Er det for mørkt så kompenserer den veldig for det :/

Lenke til kommentar

 

Hva syns dere om dette bildet??? Var en rett over her som klagde litt på rosaskjær på kamera.. PC står under skrivebordet, og det er ikke særlig med lys i rommet.

Dessverre mistet jeg telefonen i bakken, så tviler på at noen gidder å ta det på produksjonsfeil... De kommer garantert til å si at det er min egen feil tror jeg

Det er pga lyssensiviteten på kamera. Er det for mørkt så kompenserer den veldig for det :/
Virker som om temperatur på telefonen har mye å si. Hvis mobilen er varm blir den veldig rosa
Lenke til kommentar

Nullstilte batteristats i går, det er vistnok anbefalt direkte av HTC. Lurt å gjøre etter oppdateringer. Deaktiver fast-boot under strøminnstillinger. Slå av tlf. Hold inn volum up + down og strømknappen. Hold inn alle knappene i 2 minutter. På denne tiden slår tlf seg av og på flere ganger. Ingenting blir slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...