Gå til innhold

Bungie avduker Destiny (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass Effect 4?

 

Ser jo lovende ut, jeg liker samarbeidspill. Men at man alltid skal ha nettilgang?

 

Historien skal utfolde seg over 10 år, antageligvis ved regelmessige oppdateringer fra Bungies side.

Vil det si at det ikke bare blir 3 DLC'er så fokusere på neste spill?

Skulle ønske noen satset fullt ut på ett spill slik at de oppdaterte den i flere år. Ikke noe grunn for å lage en 2'er eller 3'er når det neste spillet egentlig bare er som en oppdatering..

Lenke til kommentar

Mer sci-fi! Mer! :) Jeg håper at det blir et av lanseringsspillene til XB3 og PS4.

 

Vil det si at det ikke bare blir 3 DLC'er så fokusere på neste spill?

Skulle ønske noen satset fullt ut på ett spill slik at de oppdaterte den i flere år. Ikke noe grunn for å lage en 2'er eller 3'er når det neste spillet egentlig bare er som en oppdatering..

Det er mulig de har endret seg, men de originale planene var 4 spill og 1 utvidelse per spill.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg vil ikke spille sammen med andre, og i hvert fall ikke være avhengig av det - jeg vil ha store verdener og spennende oppgaver å spille ALENE. Sammen med andre mennesker liker jeg bedre å spise, drikke, skravle eller diverse halvfysiske aktiviteter. Eller til nøds spille FIFA.

 

jada, det er gøy med MP også, selvfølgelig, men det er ikke mine favorittspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...