Gå til innhold

[Løst] Slette sin konto på akam.no


Anbefalte innlegg

Har lett rundt og fant ingen "riktig" plass å poste dette ,så jeg prøver her og regner med den blir flyttet til riktig sted om jeg har feilet .

men saken er den at jeg ønsker å slette min konto her for godt , dette fordi hets og trusselbildet er blitt såpass stort at det er direkte ubehagelig å være her , "forumsmafians" metoder er for meg blitt såpass uakseptable at det blir bare helt feil å fortsette .

Jeg var inne på profilen og prøvde å slette ,det eneste jeg endte opp med var et annet visningsnavn :-)

 

Så om noen kan hjelpe meg med hvordan jeg sletter min konto hadde det vært flott .

 

Til dere andre, Lykke til vidre .

 

Mvh: Snekker`n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd å miste deg Snekker'n. Tror nok mange liker deg her.

 

Har jo motatt masse mailer med positve tilbakemeldinger fra flere brukere som ikke tør stå frem på forumet med støtte, det er beklagelig,ja direkte skremmende at det er slik på et forum .

personelig ser jeg ikke hensikten lengre med å være på et forum der stort sett alt en skriver7tar opp blir sablet ned av stort sett de samme personer gang på gang og der mesteparten går på person , slikt blir rett og slett for dumt spør du meg .

Jeg har vært medlem siden 2002 og har opplevd en del stormer med kalling, sjikane og helt til drapstusler , men har inorert det meste av det , men nå er det som sagt slutt .

Lenke til kommentar

Jeg anntar det er den berømte D800 tråden som har fått skaftet til å renne over. Jeg har for lengst meldt meg ut av denne tråden og det eneste jeg har lest er de siste sidene av tråden.

 

Jeg synes uansett du får alt for mye pepper i tråden og jeg forstår frustrasjonen man blir sittende med når ting går virkelig galt med noe man har kjøpt. Din frustrasjon og dernest bruk av yttringsfriheten faller ofte i dårlig jord hos fanboys som vil beskytte sitt merke.

 

Dette skaper en liten "krig" og vips så blir det fort varmt om ørene :)

 

Jeg synes uansett det blir feil av deg å avslutte kontoen din her inne. Selv om mange er i mot deg til tider, så har du nok også mange tilhengere. Drapstrusselen du angivelig har fått er helt absurd og kan ikke være annet en en engangshendelse fra en ustabil person.

 

Det er fullt mulig å ta seg en pause. Logg deg ut og finn på noe annt noen uker. Trekk pusten og kom tilbake på ny frisk ved en senere annledning. Selm om man er registrert som bruker av forumet, så trenger man ikke å være aktiv hele tiden :)

 

Det er så klart ditt valg, men gjør meg en tjeneste. Ikke meld deg ut i sinne. Gi det ett par uker med ferie fra forumet før du bestemmer deg. Hvis det fortsatt føles naturlig å melde seg ut, ja så synes jeg kanskje det er det beste.

 

Personlig vil jeg gjerne ha deg her :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg anntar det er den berømte D800 tråden som har fått skaftet til å renne over. Jeg har for lengst meldt meg ut av denne tråden og det eneste jeg har lest er de siste sidene av tråden.

 

Jeg synes uansett du får alt for mye pepper i tråden og jeg forstår frustrasjonen man blir sittende med når ting går virkelig galt med noe man har kjøpt. Din frustrasjon og dernest bruk av yttringsfriheten faller ofte i dårlig jord hos fanboys som vil beskytte sitt merke.

 

Dette skaper en liten "krig" og vips så blir det fort varmt om ørene :)

 

Jeg synes uansett det blir feil av deg å avslutte kontoen din her inne. Selv om mange er i mot deg til tider, så har du nok også mange tilhengere. Drapstrusselen du angivelig har fått er helt absurd og kan ikke være annet en en engangshendelse fra en ustabil person.

 

Det er fullt mulig å ta seg en pause. Logg deg ut og finn på noe annt noen uker. Trekk pusten og kom tilbake på ny frisk ved en senere annledning. Selm om man er registrert som bruker av forumet, så trenger man ikke å være aktiv hele tiden :)

 

Det er så klart ditt valg, men gjør meg en tjeneste. Ikke meld deg ut i sinne. Gi det ett par uker med ferie fra forumet før du bestemmer deg. Hvis det fortsatt føles naturlig å melde seg ut, ja så synes jeg kanskje det er det beste.

 

Personlig vil jeg gjerne ha deg her :)

 

Nei jeg melder meg ikke ut i sinne ,men jeg kan like gjerne melde meg ut da vitsen desverre er borte med å være medlem , for om jeg skulle ønske å lese noe her har jeg muligheten til å gjøre det uansett , vitsen med å være medlem er jo å kunne ytre sin mening og den retten blir jo stort sett kvalt av 5-6 personer som stort sett anngriper det meste en skriver .

jeg mener heller ikke at jeg selv er feilfri og at jeg sikkert har gått hårdt ut i enkelte saker, men jeg har etter beste evne prøvd å gå hart ut mot produkter eller produsenter og ikke brukere , men det er en kjensgjerning at etter at man gikk inn i Nikonvedenen og samtidig fikk mandagsprodukter som man klaget på så hardnet klimaet til betraktelig .

Når det gjelder D800 tråden så er jo 80% av den stort sett pjatt der den ene skryter mer enn den andre om akkurtat det samme, men en hører da ikke mange som roper over seg for at ting blir gjentatt,men så snar negativ fakta som diskuteres på forum verden over kom opp ,ja da ble det bruduljer og ramaskrik. Snakk om dobbeltmoral og store fanboybriller.

 

PS: Flott webside du har .

Endret av Boralis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Som norlænning og medforumist vil jeg si at du ikke skal la deg frustrere av noen få motstandere - de er jo av der en grunn, antar jeg ... Og jeg vet jo at du er flink å legge hodet på blokka (han va itje særlig tongbedt, han snekkarn ... :p ) Noen ganger er det al right, og noen ganger hater man måker, fordi de skriker og oppfører seg som dyr ... :yes:

 

Sånn er det - kan underskrive på at det er ikke behagelig å bli kjefta på, men det går over

 

Nei, så hold ut - her er jo tross alt endel tusen andre brukere og, og mange av dem er både pene i fjærdrakten, og synger så pent så

 

;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Tror det blir problematisk for deg å "slette" kontoen om du med det mener at alle innleggene etter deg her inne skal fjernes. Hva du ellers mener med å slette kontoen klarer jeg ikke å se. Det er jo bare å slutte å poste, eller be en eller annen administrator om å låse kontoen din. Uten at jeg helt ser vitsen med det..

 

Tja selvsagt mener jeg at mine "bidrag" på godt og vondt da skal slettes om det skal være noen vits , da vil jo også "forumsmafian" få ro i sjelen , men de finner vel et annet bytte da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...