Gå til innhold

Massivt helgeslag i EVE Online (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes en video av det hele her.

http://www.youtube.com/watch?v=yTQHv0FrgrE

 

Som jeg kan se og lese der ble totale tap over hele fjøla rundt 30000$ mens de forskjellige gruppene fikk inn med Skip og utstyr verdt over 300000$ så noen kommer nok til og kjenne dette svi på lommeboka ja.

 

Det er historier som dette som gir meg lyst til og starte opp med EVE igjen, prøvde det en kortere periode for et par år siden men gikk da fort lei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er utrolig at serverne ikke gikk til helvete :D

De ordnet en fiks løsning for en tid tilbake for å kontre nettopp det, kalt Time Dilation. Kort fortalt vil et overpopulert stjernesystem gå inn i slow motion for å gi serveren tid til å jobbe. Enkelte systemer hvor slike kamper skjer oftere enn normalt har også mer serverkapasitet for å unngå for mye time dilation.

 

Jeg har selv vært med i en såkalt "roam" som endte i en kamp med 90% time dilation. Tiden gikk altså 90% tregere enn normalt. Det var ikke en videre dramatisk kamp..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herlig! Får både fryktelig lyst til å spille Eve , samtidig som jeg er fryktelig glad for at jeg ikke gjør det.

 

Jeg har selv vært med i en såkalt "roam" som endte i en kamp med 90% time dilation. Tiden gikk altså 90% tregere enn normalt. Det var ikke en videre dramatisk kamp..

 

Kult, virker som et genialt konsept. Med 90% tregere menr du da 10% av original fart, eller at det tok 90% lengre tid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

EVE er en flott idé, dessverre gjør dette verdi og PVP fokuset det umulig for nye spillere å starte opp uten å inngå allianser eller kjøpe penger.Gleder meg til Star Citizen... synd det er så langt unna.

Dette er jo feil, man kan starte opp og ha det moro (med PVP) fra dag 1. Det hjelper selvfølgelig å ha venner man kan fly med, EVE er jo et mmo spill. Og man MÅ ikke spille PVP, det går an å fly solo PVE om man ønsker det.

Man trenger hverken mye penger eller mye erfaring (skill points) for å være nyttig i store slag som dette. Spillere som fløy Heavy Interdictors var sentrale i den omtalte kampen, og dette er skip som hverken koster veldig mye eller krever svært lang trening for å fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...