Gå til innhold

Test: Acer Iconia W510


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke på dette som en PC, heller et godt nettbrett med alternativt tastatur og et OS som er bedre enn et annet "ikke-x86"-basert nettbrett. Jeg prøvde dette nettbrettet hos en lokal elektro-forhandler, og ble litt forelsket. Hadde valgt dette over hvilket som helst annet nettbrett i denne prisklassen(og under).

 

Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte det var at jeg ikke behøver det før i Mars, og da har muligens prisen gått ned litt.

 

EDIT: Som nevnt øverst: Jeg vil ikke sammeligne dette nettbrettet med ultrabooker eller andre mini-PC'er. Si heller at det er et bra nettbrett der du har muligheten til å bruke alle programmer du har på PC'en.

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Litt sprekere og bedre oppløsning på skjerm så begynner det å ligne veldig på kjøp tror jeg ...

 

Hehe, det er et veldig godt display, og tror ikke du vil trenge de siste pixslene. Ikke med den prosessoren ;P Har 1 stk. men ville nok ventet på neste generasjon, som du "sier" eller heller gått for en 13 tommer asus transformer book, den har 1080p og i7/i5.

http://transformerbook.asus.com/#familyseries/tx300/13

 

Den funker helt fint så lenge en bare skal surfe, lese mail, se film, bruke microsoft office og gjøre lette oppgaver. Funker fett til e-avisen også, men dersom en velger 2 sidevisning med forside ser det ut som en avis, men det går noe tregere enn nedover med 1 side om gangen.

Endret av Vebb
Lenke til kommentar

Jeg fikk dette til jul å må si jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg ikke liker er pekeplaten, den slutter å fungere som den skal nå og da, og hopper fra side til side uten at jeg gjør de største bevegelsene...

 

Ellers fungerer den fantastisk til det jeg bruker den til, Netflix, aviser og liknende.

 

- Skrollan

Lenke til kommentar

Jeg fikk dette til jul å må si jeg er veldig fornøyd. Eneste jeg ikke liker er pekeplaten, den slutter å fungere som den skal nå og da, og hopper fra side til side uten at jeg gjør de største bevegelsene...Ellers fungerer den fantastisk til det jeg bruker den til, Netflix, aviser og liknende. - Skrollan

 

Jeg tror musproblemet gjelder de fleste Acer pcene. Jeg har to år gammel Acer5943G og i tilfeldige tider er muse på egne tanker og tror at det er noen som rører den selv om jeg ikke gjør det. Prøver derfor å bruke touchpadden minst mulig.

Lenke til kommentar

Jeg tror musproblemet gjelder de fleste Acer pcene. Jeg har to år gammel Acer5943G og i tilfeldige tider er muse på egne tanker og tror at det er noen som rører den selv om jeg ikke gjør det. Prøver derfor å bruke touchpadden minst mulig.

 

Jeg har sendt en mail til Acer som forklarer problemet mitt og venter svar i løpet av uken, men hvis dette er ett problem med de fleste Acer maskiner så er kanskje løsningen å bruke en ekstern mus.

 

- Skrollan

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...